BioAcid Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Vil det gå å sette denne GPU blokka på et sapphire radeon 9800 128MB? Har ikke bilde... Det står på den siden til 3dfxcool at den støtter ati/radeon kort så da må vel dette gå? Vil liksom ikke at den gpublokka skal være en bortkastet investering... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Passer den ikke har du alltids Angrerett:) Men hvis det står at den passer så gjør den nok det. og er du i tvil er vel heller en mail til butikken bedre, så kan de tilogmed kanskje teste den? Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Ja det er mulig de kunne testet de(selv om jeg tviler ), men jeg skal på lan til helgen å trenger derfor et nytt fort siden mitt GfTi4400GE av en eller annen merkelig grunn har bynnt å vise grønne striper over skjermen i 3dmark03, flytesten, samt at røyken til flyene er grønn... men det verste er at i warcraft 3+Frozen throne så får jeg sorte vertikale striper over skjermen! må ha frozen throne på nettverk! så derfor må jeg skaffe meg et nytt kort så jeg har mens jeg sender mitt Gf kort til komplett.no for reparasjon Vet ikke om det blir stor forskjell mellom mitt kort å det 9800 kortet heller men håper da på det! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Du kan jo prøve å klokke det ned da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå