AnonymDiskusjon Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Var hos legen i dag, skulle få resept på noen sovepiller. Fikk slik elektronisk, men når jeg kom på apoteket ca en halv time etterpå, hadde de ikke mottatt den. Er dette vanlig, eller kan det hende at jeg ikke fikk? Kan jeg ringe legekontoret og høre, eller må jeg gå litt senere på apoteket og se? Postet av anonym: 38bb047aa7a03f867c5d4186bdaac4cf Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Om det ikke har dukket opp i løpet av en time til så ring legekontoret og forklar at det ikke har dukket opp noen resept elektronisk. Lenke til kommentar
jamziman Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Skyldes nok at e-resept kommunikasjon mellom legekontoret og apoteket var nede. Lenke til kommentar
ingrid87 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Datasystemene i det offentlige i Norge er ikke skikkelig samkjørte. Snakker av erfaring. Det tar sikkert bare litt tid før den er registrert 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå