Gå til innhold

Minecraft Video,Mikrofon

Anbefalte innlegg

Hei forum! :)

Jeg og kammeraten min planlegger og lage en Minecraft video serie ved og bruke et program for og filme skjermen mens vi spiller spillet. Kammeraten min kommer til og ha programmet kjørende på sin computer mens jeg hoster serveren. Vi lurer på dette angående mikrofoner. Vi kommer til å snakke gjennom Skype. Vi lurer på hvordan vi kan fange opp både min og hans stemme i videon?

Han planlegger og filme med "Bandicam" Gratis versjonen..

Eller må vi bruke et annet programm , hvis dere har noen forslag til hva så er de velkommene!

Takk for hjelpen! :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og kammeraten min planlegger og lage en Minecraft video serie ved og bruke et program for og filme skjermen mens vi spiller spillet. Kammeraten min kommer til og ha programmet kjørende på sin computer mens jeg hoster serveren. Vi lurer på dette angående mikrofoner. Vi kommer til å snakke gjennom Skype. Vi lurer på hvordan vi kan fange opp både min og hans stemme i videon?

Eller må vi bruke et annet programm , hvis dere har noen forslag til hva så er de velkommene!

Jeg ville anbefalt Fraps (Søk på åssen du får fullversion på google/YouTube).

Er ikke sikker på om det fanger opp mic'n men tror det :)

Har Fraps selv og er veldig fornøyd med resultatene jeg får :D

Lenke til kommentar

Jeg ville anbefalt Fraps (Søk på åssen du får fullversion på google/YouTube).

Er ikke sikker på om det fanger opp mic'n men tror det :)

Har Fraps selv og er veldig fornøyd med resultatene jeg får :D

Fraps fanger opp mic lokalt, og spillets ly (eller det man får ut av PCen, så skype-lyd er inkludert)!

Fraps er ikke gratis, men det kan jo "fikses", eller så er det ikke dyrt!

Det er lurt å eksperimentere endel, før dere lager lange filmer så dere finner feilene FØR dere har en 3-timers session ;)

-frank

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...