Gå til innhold

Kan ikke starte quest - NPC er død (Xbox360)

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å gjennomføre, eller starte, "Pieces of the past" som er med i daedric questline. Alle som har runde level 20 får en invitasjon fra en person kalt Silus Vesius om å besøke museumet hans i Dawnstar. Han er helt nødvendig for å starte denne questen, slik at du kan motta en av de 15 artifacts som er nødvendig for å låse opp achievementen "oblivion walker".

Problemet er at første gang jeg besøkte Dawnstar ble jeg angrepet av en drage som samtidig utryddet halve befolkningen der (inkludert Silus Vesius - takk Bethesda). Finnes det noen måter rundt dette??? På PC kan en bruke konsollkommandoer, men på xbox/PS sitter man som regel med skjegget i postkassa. Skal ikke NPCs respawne etter en stund ingame?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Men kan jo alltids loade tilbake til en save før jeg var level 20, dvs før denne NPCen står utenfor huset sitt i dawnstar. Men dersom jeg finner denne artifacten i en save, kan jeg fortsette etter de andre på min "vanlige" save og fortsatt få achievementen?? Dersom xboxen bare registerer at jeg har fått de 15 artifacts burde det ikke være noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...