Gå til innhold

Sony PS3 Wireless 7.1 headset - erfaringer?

Welhaven

Anbefalte innlegg

Har hatt dette headset-et et par uker nå - bruker det til MW3 og BF3.

Etter forventningene mine som kanskje var litt høye, synes jeg ikke dette blåser spillopplevelsen hinsides opp i skyene. Det er såklart mer isolert og bedre enn TV-lyden, men at du har en seriøs fordel når du spiller er vel å ta i.

Er det rett og slett headsetet som kommer til for kort her - finnes det bedre alternativer? Var under inntrykk at dette skulle være bra. Hvis ikke kan det fint være øra mine også, men tenkte jeg bare ville høre med folket.

Endret av Welhaven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Er ute etter et trådløst 5.1 eller 7.1 sett selv. Dette settet her er vel ikke ekte 7.1? Det bruker jo virtual surround, eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Noen som har noen andre anbefalinger? Pris opp til 3000.-

Lenke til kommentar

Sjekket litt rundt nå og det headsettet skal være ganske så bra altså, er du sikker på at du har slått på Virtual Surorund på toppen av headsettet?

Ja det har jeg slått på. Det er nok bra, får skylde på øra som ikke er så kravstore når det kommer til lyd :cool:

Er jo et sinnsykt godt headset å bruke, samtidig som det ser stilrent ut.

Er ute etter et trådløst 5.1 eller 7.1 sett selv. Dette settet her er vel ikke ekte 7.1? Det bruker jo virtual surround, eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Noen som har noen andre anbefalinger? Pris opp til 3000.-

Det bruker virtual surround ja, så kvalifiserer nok ikke til ekte 7.1 da, men dette kan jeg ikke mye om. Tror du forresten får mer korrekt feedback om du starter en ny tråd - lettere å få anbefalinger da :)

Endret av Welhaven
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har brukt Sony 7.1 PS3 (modell cechya-0080) i 3 uker nå. Meget fornøyd 2 første ukene, men nå har den fått 2 meget irriterende "bugs":

1: Man hører sin egen stemme, pusting, folk som prater i rommet ved sidn av(!) og fans oldemor. Dette gjør at den meget følsomm mic'en lager vannvittig høy skrapelyd rett inn i øret ditt om du uheldigvis skulle komme borti den mens du tar de av/på, regulerer volum osv.

2: De har begynt å suse (akkurat som trådløse hodesett fra 1999 brukte gjøre).

Noen sier det er pga Sonys nyeste FirmWare update til 4.10, men jeg vet ikke når den evt var, susinga og mic problemet oppsto ihvertfall ganske nylig, max 1 uke siden.

Lenke til kommentar

Det samme skjedde med min nå. Plutselig er mic en overfølsom så har skrudd av mic nå. Den var ikke slik før så må ha vært oppdateringa

Finner ca 100 tråder om dette

http://community.eu.playstation.com/t5/Technical-Help/PS3-wireless-stereo-headset-after-4-10-update-is-horrible/td-p/15012473/page/6

Samme med mitt ja - utrolig irriterende. Tar vel 100 år før dette er fikset?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...