Gå til innhold

wap, er jo litt tøft da

Anbefalte innlegg

Wap er jo egentlig litt nice.. bruker det nå å da, og det er ikke noe særlig dyrt heller..

20øre for å laste ei side liksom..

så da har jeg tenkt å lage ei wap side til domenet mitt..

Jeg vet om http://www.w3schools.com/wap/ allerede..

noen som har noen andre howto's, eksempelsider osv osv?

funker det å bruke php, på samme måte som i html sidene? Da kan man

lage fine login scripts osv..

driver å lager ett forumet med en kompis.. har holdt på ett halvt år nå..

begynner å bli noe.. tenkt å lage støtte for wap :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
funker det å bruke php, på samme måte som i html sidene? Da kan man

lage fine login scripts osv..

PHP er da serverside, så jeg ser ikke noe grunn til at det ikke skal gå bra... :)

(Uten at jeg har peiling i det hele tatt på wap-side-laging, dah.. :wink: )

Lenke til kommentar

Wap er jo en veldig bra ting. Jeg leser mye nyheter på Wap, noe jeg bruker det mest til. Med Wap 2.0 så er jo mulighetene ganske store egentlig for hva man kan få til, så Wap er blitt mer aktuellt nå med versjon 2 og GPRS enn det var før da man betalte for tiden man var på, og at det var uten bilder og sånn.

Lenke til kommentar
Wap er jo en veldig bra ting. Jeg leser mye nyheter på Wap, noe jeg bruker det mest til. Med Wap 2.0 så er jo mulighetene ganske store egentlig for hva man kan få til, så Wap er blitt mer aktuellt nå med versjon 2 og GPRS enn det var før da man betalte for tiden man var på, og at det var uten bilder og sånn.

Jepp, var nettopp på ferie til Meldal (isolert fra omverdenen uten PC engang), og da sjekket jeg amobil.no på P800-en min (den ordentlige siden...), og leste artikkelen om hva som venter oss, ganske nice egentlig. Ellers så brukte jeg jo wap både på min gamle C35i (for siste nytt på turer og sånn, samt kinoen) og 3510 (via GPRS da seff)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...