Odesseiron Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Grøsseren Amy har fått slippdato, og er slettes ikke langt unna. Les hele saken Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Virket veldig interessant fremt til vi så at hun hadde telekinese, da mistet jeg plutselig veldig mye av troen på spillet. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Yawn... Mistet vel egentlig troen allerede når Amy kryper gjennom et hull blondina kunne fint kommet gjennom selv. Last of Us ser en god del mer polert ut, men foreløpig finnes det vel ingen gameplay videoer fra det? Bare trailer med in-game graphics, så får vi stole på at det stemmer. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) This has fail written on it...Blondina x3 kunne kommet igjennom det hullet! Endret 8. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Spillet ser ikke så helt galt ut. Kommer utvilsomt til å prøve det. Stemmeskuespillet kunne tilsynelatende vært mye bedre, og jeg liker ikke at enkelte av snimasjonene er så korte, får da ser det så tragisk teit ut når den repeterer seg flere ganger på rad. Endret 6. januar 2012 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Dette skal testes. Har ikke PS3 så får ikke spilt the last of us heller. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Virket veldig interessant fremt til vi så at hun hadde telekinese, da mistet jeg plutselig veldig mye av troen på spillet. Enig. Jeg har i utgangspunktet ikke noe imot å ha slike elementer i "realistiske" spill, men det så mer spennende ut da de ikke så ut til å ha noen måte å kjempe mot zombiene. Uansett ser det spennende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå