TGB Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Positivt overrasket over WT5 senderen; MÅ ha Da MÅ du ha D4 også. Eneste kamera den passer på pga ny kontakt.. Ordrebekreftelse m/pris allerede mottatt 16. februar om alt går etter planen. Bytter du inn D3'en på interfoto? eller selger du den bare på foto.no? Lurte mest på hvor mye interfot gir i innbytte Jeg er svært usikker om jeg skal beholde; selge eller bytte inn. Har flere som vil kjøpe D3'en min også; den har noen slitasjemerker (brukt); men har bufferoppgradering. Til pressevegg har jeg bare brukt D3 (selv om jeg har D3s). Så D3'en min brukes aktivt fortsatt. Edit: For bilder i dårlig lys uten blits er uten tvil D3s bedre. Dynamikken er forøvrig 0.3 trinn bedre på D3; så bruker faktisk D3 mer enn D3s. Endret 9. januar 2012 av TGB 1 Lenke til kommentar
gwh Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 For de i Oslo/Akershus som har muligheten 12/01/12... Førpremiere på D4 hos Interfoto for deres kunder Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Dpreview viser frem testbilder fra D4. Støynivået virker ikke å være helt på høyde med D3s. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Dpreview viser frem testbilder fra D4. Støynivået virker ikke å være helt på høyde med D3s. Jeg synes D4 og D3s så temmelig likt ut per pixel - og med ~33% flere pixler burde D4 gjøre det bedre på trykk... Lenke til kommentar
Roffeman1 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Mange nikonister som slår opp gammel sikleskade nå Sikleskade done! Bestilling done! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg