larsli Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Er det noen steder man kan finne informasjon om firmware-oppdateringer for Nokia-telefoner? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 www.unlock.no har informasjon om ny firmware, men det ser ikke ut som listen blir oppdatert ofte. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg har vært på ferie, så jeg har ikke fått oppdatert listen den siste uken. Men den er oppdatert nå. Nokia offentligjør ingen informasjon om firmware på mobilene sine, så alt du finner er uoffisiell informasjon. HER er en liste over hvilke firmware versjoner som er de nyeste. (Er ikke alle som er tilgjengelige i Norge enda). HER er en del "changelogs". Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Flottings, GeeZuZz Rart at det ikke har kommet ny firmware til 7250 ennå. Venter spenning på å se om man får noen av funksjonene til 7250i... Lenke til kommentar
Corn Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 http://www.nokiafree.org/ er vel det største forumet for slike ting? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Flottings, GeeZuZz Rart at det ikke har kommet ny firmware til 7250 ennå. Venter spenning på å se om man får noen av funksjonene til 7250i... Det kan jeg nesten garantere at ikke kommer. Nokia putter aldri nye funksjoner i nye firmwares... Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Det kan jeg nesten garantere at ikke kommer. Nokia putter aldri nye funksjoner i nye firmwares... Urk, jeg hadde virkelig håpet på en light-utgave av 7250i. Vel vel, jeg kan i det minste være glad for at jeg ikke må oppgradere firmwaren ettersom telefonen ikke bugger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå