williamp Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Vi har en oppgave hvor vi er avhengig av å være sikre på at flere personer har registrert og er ferdige med sine tall i et system på nett. I dag er det knotete å vite om personer i Kina, India eller USA har levert og dette medfører frustrasjon og mye venting hos oss. Jeg har prøvd meg litt på å lage en oppgave i Outlook som kan deles med flere, men har ikke helt fått det til. Er det mulig å lage en liste som er tilgjengelig for alle, der mange oppgaver er satt sammen. F.eks. ønsker jeg at når dem i Kina har lagt inn tall så kan de krysse seg ut i listen og alle vil se det. Det hadde også vært bra om det i tillegg kunne gått en fast mail til alle personer når oppgaven var utført. Det jeg har plagdes med til nå er at alle skal se oppgavene til alle i listen, og jeg har heller ikke fått til å lage regel om at mail utsendes når de enkelte oppgavene er utført. Er det noen som vet om dette i det hele tatt er mulig i Outlook? Vi kjører i dag på Outlook 2010 og Exchange 2010. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Task kan deles ut, men du må aktivere sharing først. Ta f.eks en felles mailboks og del denne ut til de som trenger det. Så når du lager en task, kan du sende denne til flere personer på "Assign task", og der kan du krysse av for "Send status update when task is finished" eller no sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå