KometHimmel Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 :O Åssåååå! Jeg bruker og kaste opp maten hele tiden etter jeg har spist! Noen ganger får jeg ikke opp alt :/ Halsen bynner og bli vant med fingern i halsen! Så jeg bare rister litt på den? xP Har gjort dette i 3 månder no? Bynner vel ikke og bli litt på kanten vel :S ? Om jeg IKKE spyr så tenker jeg på det hele tiden... Tenker vel nesten 24/7 på mat? :/ Lenke til kommentar
FooFighters93 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) . Endret 20. oktober 2014 av FooFighters93 2 Lenke til kommentar
KometHimmel Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Det er bulimi, og der er du fullstendig klar over! :/ Ikkje fullstendig klar over nei... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Gratulerer, du har fått bulimi. Premien din er lav selvtillit, ett forstyrret sinn (hjernen trenger faktisk næring for å fungere ordentlig) og problemer med mat resten av ditt liv. Hvis du holder på lenge nok så vil du i tillegg fått svidd vekk spiserøret ditt, miste tennene dine, håret, alt av muskler og være redd for å pisse på deg hver gang du nyser som følge av dette. Du vil også få hår over hele kroppen på grunn av at kroppen prøver å holde deg varm. Gratulerer! 5 Lenke til kommentar
guess.who Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Bra at du i allefall er klar over det sjølv, for då kan du få hjelp. Synast du skal kontakte helsesøster, doktor eller liknande på mandag. Dei veit korleis du skal gå fram vidare for å få hjelp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå