AnonymDiskusjon Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hallo i luken! Jeg lurer på hva dere jenter synes om hårete gutter. På overkroppen har jeg hår på brystet, magen og ryggen. På underkroppen er vel håret på helt normale steder. Det jeg lurer på er hvor populært det er blandt jenter om man har hår så og si overalt? Hvor går grensen med for hårete? Postet av anonym: ae0e595918d810e2b9f9c68ab31e7acf Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Kjæresten min bruker å si at lite hår er bra. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 http://youtu.be/xuboJiAUMd8 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Shirmah Skrevet 6. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 6. januar 2012 Selv er jeg ganske så hårete, på grensen til å være semi-gorilla/huleboersk. Lubben er jeg også. Kjæresten min bryr seg fint lite om det. Folk er dog forskjellige, men personlig mener jeg at en dame som mener litt hår på kroppen er en dealbreaker heller kan finne seg en eller annen forfengelig jævel med tilsvarende grunne idéer om hva som er viktig her i livet. 14 Lenke til kommentar
NemisO Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Selv er jeg ganske så hårete, på grensen til å være semi-gorilla/huleboersk. Lubben er jeg også. Kjæresten min bryr seg fint lite om det. Folk er dog forskjellige, men personlig mener jeg at en dame som mener litt hår på kroppen er en dealbreaker heller kan finne seg en eller annen forfengelig jævel med tilsvarende grunne idéer om hva som er viktig her i livet. Hehe Hvorfor så sint? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Selv er jeg ganske så hårete, på grensen til å være semi-gorilla/huleboersk. Lubben er jeg også. Kjæresten min bryr seg fint lite om det. Folk er dog forskjellige, men personlig mener jeg at en dame som mener litt hår på kroppen er en dealbreaker heller kan finne seg en eller annen forfengelig jævel med tilsvarende grunne idéer om hva som er viktig her i livet. Høres bra ut. Jeg er både hårete og lubben! Trådstarter Postet av anonym: 842a7d56ab2d2639e2c599623658c76b 1 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Jeg har hår på brystet og de vanlige plassene. Man er jo mann! Men fikser litt rundt junior slik at jentene finner frem der nede Har fått inntrykk av jenter jeg har vert med tidligere har likt det slik... Endret 7. januar 2012 av Lakshore 5 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Liker en litt hårete mann.. vil jeg ta på myk, feminin hud så tar jeg heller på meg selv 7 Lenke til kommentar
Christinetihi Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg er mest glad i gutter som shaver bryst og alt hår nedentil hvertfall alt nedentil, det gjør jeg selv og liker at partner gjør det også men så er jeg ganske ung å da under armen bør seg være stusset, men hår på ryggen er for min del uaktuelt da jeg ikke tenner overhodet på det men alt er smak og behag Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hadde kjæresten min barbert overkroppen(eller leggene, for den saks skyld), så hadde det nesten vært en dealbreaker. :-P Lenke til kommentar
Vatusia Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg er ikke noe fan av mye kroppshår. Jeg har avslått menn som jeg har oppdaget er svært hårete.. jeg klarer rett og slett ikke. Og det har ikke noe med at man er forfengelig å gjøre, det er viktig at man klarer å tenne på hverandre. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg er mest glad i gutter som shaver bryst og alt hår nedentil hvertfall alt nedentil, det gjør jeg selv og liker at partner gjør det også men så er jeg ganske ung å da under armen bør seg være stusset, men hår på ryggen er for min del uaktuelt da jeg ikke tenner overhodet på det men alt er smak og behag Djis.. tipper det vil endre seg når du blir eldre Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Folk er forskjellige, og bra er det. Det eneste jeg må innrømme at jeg ikke liker å se noe særlig er veldig hårete rygger. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Djis.. tipper det vil endre seg når du blir eldre Ikke nødvendigvis. Folk har da forskjellige preferanser. Det blir jo også forskjellig fra mann til mann hva han foretrekker når det kommer til hår på partneren. Lenke til kommentar
pakini Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Har selv en mann som har en del hår, synes det er sexy Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Heller mye enn ingenting 1 Lenke til kommentar
icetwice Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Ideelt, for min del, kunne vi vært hårfrie alle sammen overalt bortsett fra hodet og øyne(bryn) (og muligens legger for menn). Synes kroppshår generelt er ekkelt og bare en ekstra plage å holde styr på til hverdagen. En del av spranget fra aper til mennesker gikk jo ut på å miste kroppshåret, gjorde det ikke? Endret 12. januar 2012 av Kolapz Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Foretrekker at det ikke er altfor mye hår på ryggen, men i det store og det hele så er det faktisk det som teller, ergo er det ikke noe jeg egentlig tenker nevneverdig over. Lenke til kommentar
DrunkenDealer Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Er gutt men svarer fordet jeg. Liker ikke gutter med mye hår på kroppen. Går greit med hår på beina, hode, øyenbryn, litt under armene, på armene og veiviser. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Har selv mer hårvekst enn mine venner iallefall. Men fjerner håret på overarm og rygg (det jeg når) da dette er bare ekkelt og stygt. På bryst og mage er det veldig variabelt hva jeg gjør. Har i det siste latt det gro, men barberte mye før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå