Solvip Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Twisted Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 That was a new wending! Ser vel en slags sammenheng mellom beskrivelsen og bildet her ja! Bildet virker vel kanskje litt flatterende i forhold, mulig det har med manglende dybdefølelse å gjøre... , kanskje litt mindre vignettering og en lukkerhastighet på ca. 1/100 kombinert med f/8 som er brukt her kunne gjort opplevelsen annerledes.... (bare et forslag altså)... Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Takk for kommentar Ville ha det litt sånn "mild" utrykke her siden teksten ble såpass uttrykkelig moralsk hvordan ting kan gå dersom man oppfører seg dårlig.... Mulig 1/100 hadde gjort susen men tilføyer også at orginalen ikke er riktig så flatterende;) Lenke til kommentar
Redbullet Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 spesiell tekst du retter mot en person her,synes det er veldig upassende,da du ikke vet noe av det du utaler deg om ser jeg.. du har mange fine bilder og mange jeg rett og slett ikke liker,som det sikkert er hos alle her inne du bør ha rent mel i posen for komme med sånne anklager,det er heller ikke vanskelig forstå hvem du sikter til og tror faktisk du tar veldig feil hvorfor skriver du ikke heller dette til personen istede for la bilde ditt være et slags våpen i og henge ut folk faktisk et fint bilde men får avsmak av den teksten og på flere av bildene dine jeg er en som ennå ikke har lagt ut bilder hadde planer om det,men vet ikke om det blir noe av ja jeg er svært intr i bilder,kunst og design om jeg ikke gidder legge ut hvorfor om jeg gir deg karakter evt 1 så kan det være pga jeg synes det er unødvendig,karakteren sier nok og så mye tid har jeg skjelden at jeg kan som nå komentere... hvis du ikke tåler få dårlig karakter,så la vær og få de noen bruker de til se om de blir jevnt bedre el få en pekepinne,det er da ingen konkuranse dette lykke til videre @ Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Beklager om du skulle føle deg truffet! Bryr meg som sagt ikke så mye om karakter greiene kan allikevel ikke ta de så seriøst! Man blir også bedre til å vurdere bilder etterhvert så du skal ikke bekymre deg om du ikke har så mye å komme med enda, det kommer etterhvert:) Hils din bedre "halvdel" og lykke til videre:) Lenke til kommentar
Redbullet Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Beklager om du skulle føle deg truffet! Bryr meg som sagt ikke så mye om karakter greiene kan allikevel ikke ta de så seriøst! Man blir også bedre til å vurdere bilder etterhvert så du skal ikke bekymre deg om du ikke har så mye å komme med enda, det kommer etterhvert:) Hils din bedre "halvdel" og lykke til videre:) Ja,bedre halvdel,kjenner du han.. takk alikevel lykke til du med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg