Gå til innhold

Hjelp til kjøp av 17" laptop

Anbefalte innlegg

hei jeg leter etter en 17" helst med i7. Det som er viktig for meg er at det er ordentlig kjøling, at tastaturet er behagelig og at skjermen er bra. jeg kan maks bruke 10000,-

Jeg så på denne, og den ser jo helt knall ut på papiret, men jeg vil også ha noen flere alternativer og se etter. Var egentlig intr. i en toshiba laptop men de er enten alt for dyre eller ikke kraftige nok til mitt formål.

Er det noen som har noen råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

til vanlig bruk ville jeg gått for asusen du fant

god kjøling

god skjerm

i7

det var vel det du var ute etter

hvis du skal game så er asusen nevnt i posten over meg et solid valg

mens den du fant er litt mer media PC, med et ikke like kraftig grafikkort, men BD spiller, litt større harddisk, og den bass høyttaleren som følger med

generelt er asus også veldig god kvalitet

Lenke til kommentar

Mange av de nye bærbare pc'ene som har Nvidia og Intel har en funksjon som gjør det mulig å velge hvilke programmer / spill som krever et godt skjermkort, slik at skjermkortet kun skrur seg på når valgte programmer / spill startes og skrur seg selv av når du avslutter spillet / programmet som krever god skjermkort.

Lenke til kommentar

til vanlig bruk ville jeg gått for asusen du fant

god kjøling

god skjerm

i7

det var vel det du var ute etter

hvis du skal game så er asusen nevnt i posten over meg et solid valg

mens den du fant er litt mer media PC, med et ikke like kraftig grafikkort, men BD spiller, litt større harddisk, og den bass høyttaleren som følger med

generelt er asus også veldig god kvalitet

Vi er helt enige, men du overså at den jeg linket til har 2x500gb HDD. Bytt ut den ene med SSD senere, så har du et "lyn" av en PC (og fortsatt god lagringsplass).

Lenke til kommentar

med mindre MW3 krever mer enn Black Ops, så skal den klare det :yes:

men etter min mening så er G74SX et bedre alternativ hvis du skal spille litt :thumbup:

Notebookcheck tester skjermkort til bærbare http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-550M.42264.0.html

Endret av bChaos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...