Jent3 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hei Jeg er en 18 år gammel jente, som har verdens beste kjæreste! Vi har vært sammen i snart 3 år! Jeg har ikke så mye erfaring med alkohol, og verken han eller jeg har vært "drita." Mange sier at de er utro i fylla! Jeg vil ikke være det mot kjæresten min, og jeg vil ikke at han skal være det mot meg! Er det sant at man automatisk "glemmer" kjæresten, eller er dette bare en unnskyldning? Blir russ i år, så kommer til å drikke litt.. 1 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Så lenge du har kontroll og ikke drikker deg DRITA så går det nok bra! "Fylla har skylda"-uttrykket er bare latterlig! Det er og vil alltid bli din egen skyld om du skulle begå utroskap. Endret 5. januar 2012 av Laffe 2 Lenke til kommentar
tugorevo Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Det at du er bekymret betyr vel at du ikke vil være utro, og da kommer du sikkert ikke til å være det heller. Trur nok at alle veit hva de gjør i "nuet" på fylla. Så hvis det forholdet betyr mye for deg så greier du nok å holde deg, uansett hvor mye du har drukket. Hvis ikke, så er ikke det forholdet ment å vare. Veit at mange kan være utro i fylla, men det er som regel egoistiske personer eller i forhold som er på vei nedover, og de bruker fylla som unnskyldning. Min mening og oppfatning altså. Endret 6. januar 2012 av F.S;D iTiLt Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Anbefaler at du ikke drikker om du redd for å være utro, situasjoner som å gå på en sten og falle på en fremmed person sin penis eller lignende kan fort oppstå ved vedvarende bruk av alkohol. Endret 6. januar 2012 av Blåbær 5 Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Fylla setter bare litt fart på ting. Har du ikke ønske om å være utro gjør du det heller ikke i fylla. 6 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=octmop5UakU&feature=player_embedded ""I didn't mean to!" Right. She was drunk, and just... kind of /fell/ onto his dad's junk. Naked. Repeatedly. " Endret 6. januar 2012 av LNF Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Fylla setter bare litt fart på ting. Har du ikke ønske om å være utro gjør du det heller ikke i fylla. Støtter denne. Om du ikke har planer om å være utro eller bruke fylla som en dårlig unnskyldning så blir man ikke automatisk utro når man drikker for mye. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Støtter resten her. Alkohol setter kun fart på saker. Om du ikkje har nokon som helst planar om eller ikkje frykter at du kan komme til å vere det, so er det ikkje eit problem. Har sjølv vore på grøftefylla, med jenter rundt meg som hadde lyst. Og sjølv om eg ikkje hugser det sjølv. Har eg blitt fortalt at eg avviste dei so hardt at dei begynte å grine. So det er heilt opp til deg sjølv. Men om uhellet først er ute, ver so snill å fortell det til din kjære, han fortjener det 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå