Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utro i fylla?

Anbefalte innlegg

Hei :D Jeg er en 18 år gammel jente, som har verdens beste kjæreste! Vi har vært sammen i snart 3 år! Jeg har ikke så mye erfaring med alkohol, og verken han eller jeg har vært "drita." Mange sier at de er utro i fylla! Jeg vil ikke være det mot kjæresten min, og jeg vil ikke at han skal være det mot meg! Er det sant at man automatisk "glemmer" kjæresten, eller er dette bare en unnskyldning? Blir russ i år, så kommer til å drikke litt..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at du er bekymret betyr vel at du ikke vil være utro, og da kommer du sikkert ikke til å være det heller. Trur nok at alle veit hva de gjør i "nuet" på fylla. Så hvis det forholdet betyr mye for deg så greier du nok å holde deg, uansett hvor mye du har drukket. Hvis ikke, så er ikke det forholdet ment å vare.

Veit at mange kan være utro i fylla, men det er som regel egoistiske personer eller i forhold som er på vei nedover, og de bruker fylla som unnskyldning. Min mening og oppfatning altså.

Endret av F.S;D iTiLt
Lenke til kommentar

Fylla setter bare litt fart på ting. Har du ikke ønske om å være utro gjør du det heller ikke i fylla.

Støtter denne. Om du ikke har planer om å være utro eller bruke fylla som en dårlig unnskyldning så blir man ikke automatisk utro når man drikker for mye.

Lenke til kommentar

Støtter resten her. Alkohol setter kun fart på saker. Om du ikkje har nokon som helst planar om eller ikkje frykter at du kan komme til å vere det, so er det ikkje eit problem.

Har sjølv vore på grøftefylla, med jenter rundt meg som hadde lyst. Og sjølv om eg ikkje hugser det sjølv. Har eg blitt fortalt at eg avviste dei so hardt at dei begynte å grine.

So det er heilt opp til deg sjølv.

Men om uhellet først er ute, ver so snill å fortell det til din kjære, han fortjener det :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...