Blib Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg har for tiden en poll som ikke fungerer helt optimalt. Når den viser resultatet viser den en <p> med bakgrunnsbilde og tekst inni<p>-en. denne teksten er %-vis avstemmning + totalt antall folk som har stemt på den. Men minimumslengden til denne pollen er minst så lang som teksten inni. Hvordan kan jeg lage pollen på en annen måte slik at dette ikke skjer? Er det et eller annet kompromiss jeg kan gjøre slik at jeg får det til men allikevel kan ha teksten inni "pollen"? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hm.. I den pollen jeg har på siden min er det et bilde som har bredde på antall prosent delt på to. Du får jo ikke antall prosent inni bildet, da.. En mulighet er jo seff å tegne alle bildene først, og så ha scr="vote-bilde_$prosent.gif", hvis du skjønner.. :wink: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Hm.. I den pollen jeg har på siden min er det et bilde som har bredde på antall prosent delt på to. Du får jo ikke antall prosent inni bildet, da.. En mulighet er jo seff å tegne alle bildene først, og så ha scr="vote-bilde_$prosent.gif", hvis du skjønner.. :wink: Heh, men så er sden din litt *VEL* mye mer proff enn min førstegangsside da Spesielt siden jeg ikke kan noe som helst designing eller bildelaging. Har faktisk skikkelig store problemer med å lage en firkant også resize den etterpå Og jeg tror ikke jeg har GD installert på server. Eller her.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå