NeEeO Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hei, jeg Big bite er en fast food kjede... De har nå fått salat, brød og de mener det er sunt ifølge nettsiden denms. Jeg kjøpte salat der for ikke så lenge siden.. Fikk også med litt rømnedressing.. Er det sunt? Link til salaten : http://bigbite.no/nyhet/salat-til-lunch-38.aspx Innholdet i salaten står i linken over.. Jeg fikk også med valgfri dressing.. Prøvde å velge det sunneste valget. Valgte derfor rømnedressing uten at jeg vet om det er sunt ellr ikke? Skrvt fra mobil, spill Beklager alle skrivefeil. Lenke til kommentar
HOK Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Salat er salat. De lager den ikke selv. Det som er usunt er dressingen. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 hvor usunt er den? sp usunt at man skal la være å spise salata da? Lenke til kommentar
HOK Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Spørs jo helt hvor sunn du ønsker å være da. Er jo ikke verre enn å bare droppe dressing på salaten. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 det er mer usunt enn pizza og litt mindre enn hjemmelaget lasagne, uten tvil. Uansett hvba formålet ditt med spising, trening er Lenke til kommentar
HOK Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Salat er mer usunt enn pizza? Pizza og lasagne er jo to egentlig ganske relative retter, da det finnes ymse måter å lage dette på. 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Du kan nok trygt spise salat med dressing på. Det er vel grenser for hvor fanatiske man skal være. 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Har du et sunt nivå av næringsstoffer/mineraler osv. så er det da virkelig ikke så farlig om du spiser en litt feit dressing m/mye karbo innimellom. Det viktigste er som nevnt næringsstoffnivå og at du ikke får i deg fryktelig mye mer energi enn du forbruker, eller omvendt. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Salat fra big bite er sunn, dersom du dropper nachoschipsen og bruker fransk dressing i stedenfor thousand island. Prøvde meg på den salaten, er ikke store porsjonen du får. Du får hva du betaler for 19kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå