_tHokA_ Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Har nettopp satt inn en Pioneer AVIC X3 i bilen, men sliter med at den mister alle innstillinger og alt da jeg skrur av tenning. Alt virket perfekt på forrige pioneer spiller som satt der, kablene går riktig fra bilens ISO og inn på spilleren. Så hvorfor holder den ikke på minne? Er det en innstilling som er feil? Eller må det være koblings "feil" bak på spilleren? At gul kabel, som er konstant også bryter sammen med tenning? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det er vel bare å måle det, men det høres ut som det er motsat ja Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Ja, skal ut å måle litt imorra. Har også laget meg nye kabler på jobben, som jeg fører fra spenningsrekka på bilen mot spilleren. På den rekka vet jeg at jeg finner +12v og tenning om det blir mer tull med den ISO overgangen der Men en annen ting jeg lurer på: På ISO kabelen fra spilleren så sitter det en boks på +12v kabelen sånn som bilde viser. (På min ISO kabel så går også jordingskabelen igjennom den) Hva gjør den boksen? Er det noen spenningsvern/stabilisator? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er nok et støyfilter tenker jeg... Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 ja, oki. Men nå går turen ut i bilen. Se om jeg får gitt spilleren konstant 12V, og en tenning spenning. Er så dritt lei av at spilleren ikke husker innstillingene Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Og da var det fikset. Gul, som egentlig er konstant var koblet på tenning. Og rød, som er ACC var konstant. En avbiter og 2 kabelsko fikset det problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå