Gå til innhold

Leie av smoking


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var innom Volt i dag, og fant noe av det rareste jeg har vært borti. En blazer/odd jacket i et utrolig dårlig nylonstoff, med shawl lapels i silke. Selve jakken var blågrå, mens slager var lillaaktig. Hvem kjøper noe sånt? Har trenden med å bruke smokingjakke som blazer utviklet seg?

Lenke til kommentar

Var innom Volt i dag, og fant noe av det rareste jeg har vært borti. En blazer/odd jacket i et utrolig dårlig nylonstoff, med shawl lapels i silke. Selve jakken var blågrå, mens slager var lillaaktig. Hvem kjøper noe sånt? Har trenden med å bruke smokingjakke som blazer utviklet seg?

Volt har da masse fint, så det var rart.

Lenke til kommentar

Var innom Volt i dag, og fant noe av det rareste jeg har vært borti. En blazer/odd jacket i et utrolig dårlig nylonstoff, med shawl lapels i silke. Selve jakken var blågrå, mens slager var lillaaktig. Hvem kjøper noe sånt? Har trenden med å bruke smokingjakke som blazer utviklet seg?

 

 

Når man blander trend og blazere/SC så kan man få utrolig mye rart :p

Lenke til kommentar

Til et russeball ville jeg sannsynligvis ikke leid en dyr dress da disse festene som regel går over styr og man våkner dagen derpå med en ødelagt smoking. I værste fall blir du skyldig selskapet du leier med mer enn hva en rimelig smoking koster ny.

 

Hadde det dog vært til en finere og mer "anstendig" anledning..

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan ditt russeball foregikk, men vi hadde ball på storsalen på Radisson SAS, og alle gikk bra kledd og oppførte seg som voksne mennesker. Folk flest skjønner jo at det ikke er kult å rave rundt dritings på et ball! Nachspillet var det derimot mer trøkk i, men det er jo helt valgfritt å ta del i. :p

Endret av Anti LFC
Lenke til kommentar

Var innom Volt i dag, og fant noe av det rareste jeg har vært borti. En blazer/odd jacket i et utrolig dårlig nylonstoff, med shawl lapels i silke. Selve jakken var blågrå, mens slager var lillaaktig. Hvem kjøper noe sånt? Har trenden med å bruke smokingjakke som blazer utviklet seg?

 

 

Når man blander trend og blazere/SC så kan man få utrolig mye rart :p

Feil tråd. Mobilsurfing og faner er forvirrende...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...