lassemidtsiann Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Russeball om noen uker, og tenker og kline til og leie smoking. Noen som vet om priser på dette, og noen bra utleiesteder? Oslo/Akershus Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 Hva med å kjøpe en rimelig en? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 5. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2012 http://www.houseofsingles.com/ Her får du smoking, smokingskjorte og sløyfe til 2990 kr. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2012 Her koster det 1000,- å leie, dog er prisen mandag - torsdag. Og når man da får kjøpt en for 2990,- så er nok det ett bedre valg. Alltid kjekt å ha en smoking. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 6. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2012 Var innom Volt i dag, og fant noe av det rareste jeg har vært borti. En blazer/odd jacket i et utrolig dårlig nylonstoff, med shawl lapels i silke. Selve jakken var blågrå, mens slager var lillaaktig. Hvem kjøper noe sånt? Har trenden med å bruke smokingjakke som blazer utviklet seg? Lenke til kommentar
Lader Skrevet 6. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2012 Var innom Volt i dag, og fant noe av det rareste jeg har vært borti. En blazer/odd jacket i et utrolig dårlig nylonstoff, med shawl lapels i silke. Selve jakken var blågrå, mens slager var lillaaktig. Hvem kjøper noe sånt? Har trenden med å bruke smokingjakke som blazer utviklet seg? Volt har da masse fint, så det var rart. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 6. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2012 Var innom Volt i dag, og fant noe av det rareste jeg har vært borti. En blazer/odd jacket i et utrolig dårlig nylonstoff, med shawl lapels i silke. Selve jakken var blågrå, mens slager var lillaaktig. Hvem kjøper noe sånt? Har trenden med å bruke smokingjakke som blazer utviklet seg? Når man blander trend og blazere/SC så kan man få utrolig mye rart Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 6. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Til et russeball ville jeg sannsynligvis ikke leid en dyr dress da disse festene som regel går over styr og man våkner dagen derpå med en ødelagt smoking. I værste fall blir du skyldig selskapet du leier med mer enn hva en rimelig smoking koster ny. Hadde det dog vært til en finere og mer "anstendig" anledning.. Endret 6. januar 2012 av Mantoius Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 6. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Vet ikke hvordan ditt russeball foregikk, men vi hadde ball på storsalen på Radisson SAS, og alle gikk bra kledd og oppførte seg som voksne mennesker. Folk flest skjønner jo at det ikke er kult å rave rundt dritings på et ball! Nachspillet var det derimot mer trøkk i, men det er jo helt valgfritt å ta del i. Endret 6. januar 2012 av Anti LFC Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Var innom Volt i dag, og fant noe av det rareste jeg har vært borti. En blazer/odd jacket i et utrolig dårlig nylonstoff, med shawl lapels i silke. Selve jakken var blågrå, mens slager var lillaaktig. Hvem kjøper noe sånt? Har trenden med å bruke smokingjakke som blazer utviklet seg? Når man blander trend og blazere/SC så kan man få utrolig mye rart Feil tråd. Mobilsurfing og faner er forvirrende... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2012 Volt har da masse fint, så det var rart. Nå ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå