slettdennekontoenpls2 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hei! Jeg pleier enkelt å ta en omega3 tablett og en Multi tablett vær dag før jeg legger meg. Har det noe og si når jeg tar den? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Lader Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg aner ikke, men jeg pleier å ta det på morgenkvisten. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Skal det ikke tas til middagen? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Skal det ikke tas til middagen? Nei, tror det var til lunchen Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Uansett, det skal tas til et stort måltid. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg tar en kapsel om morgen, en kapsel til middag og en kapsel for kvelden! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Er egentlig ikke så nøye når du tar den, så lenge du gjør det, men generelt er det lurt å dosere det utover måltidene du har. Pass på kvaliteten. Det er en del lugubre kapselselgere som selger harsk olje siden det er lett å selge. Tygg sund kapselen og smak på oljen. Om en smaker dårlig så spytt ut og returner produktet om det er ferskvare. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Beste er å ta vitaminer når man våkner hvis de inneholder ting som kan stimulere, omega 3 kan være greit å ta på kvelden skal vist ha en mild beroligende effekt. Tar selv 3gram omega 3 til frokost og 3gram når jeg legger meg.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Dude, det er fiskeolje. Hvis det smaker GODT er den falsk ;p Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Dude, det er fiskeolje. Hvis det smaker GODT er den falsk ;p Det smaker jo ikke akkurat sjokoladeis, men tro meg, du kjenner forskjellen på fersk og harsk omega-3. Møller sin Omega-3 med sitron på flaske er overrakende god og er det klart rimeligste produktet i salg. Kapsler blir fort over 4-5 ganger så dyrt. Om smaken er problematisk så fyll munnen med vann før du har i oljen, så kjenner du nesten ikke noe smak. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg har ment å smake på den møller sin, men er ikke det Tran, ikke Omega-3? Det er to forskjellige produkter, altså. Fiskeleverolje !== fiskeolje. Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Masse omega-3 i Møller sitron. Sist jeg sjekket inneholdt en spiseskje møllers mye mer omega-3 enn de fleste kapsulene på markedet. Smaker absolutt ikke ille heller. Jeg har også mye mindre problemer med 'tran-rapen' man ofte får etter kapsuler når jeg bare tar tran til frokost. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Ja, men det er altså tran. La meg forklare det slik: Tran inneholder omega-3, omega-3 inneholder ikke tran. Tran er med andre ord et annet produkt med annerledes opphav. Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Det har du rett i totagerl, men tran er en av de billigste og enkleste måtene å få i seg omega-3. Endret 9. april 2012 av NilsJohan Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Nettopp. Tran har også andre ting som ikke Omega-3 har, men finnes afaik ikke i tablettform. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå