Gå til innhold

Er det best å ta omega 3 om morgenen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Er egentlig ikke så nøye når du tar den, så lenge du gjør det, men generelt er det lurt å dosere det utover måltidene du har.

Pass på kvaliteten. Det er en del lugubre kapselselgere som selger harsk olje siden det er lett å selge.

Tygg sund kapselen og smak på oljen. Om en smaker dårlig så spytt ut og returner produktet om det er ferskvare.

Lenke til kommentar

Beste er å ta vitaminer når man våkner hvis de inneholder ting som kan stimulere, omega 3 kan være greit å ta på kvelden skal vist ha en mild beroligende effekt.

Tar selv 3gram omega 3 til frokost og 3gram når jeg legger meg..

Lenke til kommentar

Dude, det er fiskeolje. Hvis det smaker GODT er den falsk ;p

Det smaker jo ikke akkurat sjokoladeis, men tro meg, du kjenner forskjellen på fersk og harsk omega-3.

Møller sin Omega-3 med sitron på flaske er overrakende god og er det klart rimeligste produktet i salg.

Kapsler blir fort over 4-5 ganger så dyrt. Om smaken er problematisk så fyll munnen med vann før du har i oljen, så kjenner du nesten ikke noe smak.

Lenke til kommentar

Masse omega-3 i Møller sitron. Sist jeg sjekket inneholdt en spiseskje møllers mye mer omega-3 enn de fleste kapsulene på markedet. Smaker absolutt ikke ille heller. Jeg har også mye mindre problemer med 'tran-rapen' man ofte får etter kapsuler når jeg bare tar tran til frokost.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...