forglemmegei Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hei! Jeg er en utenlandsk student (beklager derfor for min språk) og bor på studentsamskipnaden. Jeg deler kjøkken og bad med den andre utenlandsk student. Det skulle egentlig vært veldig trivelig plass å bo i, men det er ikke sant... Problemet er at mine forhold med naboen er vanskelige... Vi ikke snakker allerede i flere måneder, det er allerede plagsomt for meg. Også ikke hilser hverandre! Det er noe som er helt umulig for meg å forstå. Hun vil ikke snakke, vil bare gjøre det når hun ønsker å krangle. Hun er agressiv, klarer ikke å snakke normalt, som regel begynner å skrike på meg med en gang. I de siste månedene begynte hun å fornærme meg, f. eks. si at jeg er den dummeste menneske hun har sett i livet og noe lignende. Sier at jeg bruker hennes ting. I dag kom hun ut på kjøkken og begynte å skrike igjen. Årsaken var at hun har satt et par talerker på kjøleskapet for noen dager siden og krevde at jeg måtte ta dem bort. Det er fordi det var jeg som satt talerkene dit,sa hun! Og når jeg sagt at det var hun selv, så ropte hun at det kan ikke være sant. Jeg er skikkelig lei av slike forhold nå. Det var slutt med tålmodigheten min. Jeg søkte en annen bolig men det er ikke sikkert at jeg for den... Hva kan jeg gjøre med dette alt? Ber dere om råd både om mine rettigheter i slik situasjon og hvis noen kan gi noe psykologiske tips hvordan kan man oppføre seg i slik situasjon så vil jeg også bli takknemlig. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hvor kommer du ifra og hva studerer du ? Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Hvor kommer du ifra og hva studerer du ? Fra Russland og studium knyttet til helsevesen... Lenke til kommentar