Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg homofil? ser fort hvem menn som er "kjekke" og hvem som ikke er det.

Anbefalte innlegg

At du ikke er redd for å "rangere" menn etter utseende er ikke nødvendigvis et tegn på homofili eller bifili. Mange kvinnfolk gjør dette regelmessig med andre jenter. Likevel så er dette "din" smak, det er ikke nødvendigvis slik at de jenter flest er enig med deg. Jeg har ikke problemer med å rangere utseende på andre menn, men det er langt i fra alltid at min rangering stemmer overens med hva noen av jentene jeg kjenner mener.

Uansett, det er kun du som kan svare på dette spørsmålet. Dersom du føler at å være godkompis med en kar ikke er tilstrekkelig, så kan det jo hende at du svinger litt i begge retninger. For å finne ut dette må du legge din sosiale oppfatning av homofili til sides, siden mange av oss er opplært igjennom hele barne og ungdomstiden at homofili er ekkelt, og dette kan lett føre til følelsesmessige konflikter for personer som likevel har tiltrekning til sitt eget kjønn. Du må analysere dine egne følelser, og prøve å sette tilsides hva andre føler om homofili (altså det du har blitt lært opp til).

Dersom du liker både jenter og gutter, kjekt for deg. Nå har du ca 5% flere personer som potensielle partnere :p, dersom regner ut ifra at 10% av befolkningen er homofile eller bifile, og halvparten av disse er menn.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser veldig fort hva slags menn som har høye kinnbein, er symmetriske, slanke, veltrente, klassisk formet ansikt, ser hva slags stil og image de har osv, men jeg tenker ikke så mye på det. Ser jeg en veldig pen dame, så tenker jeg litt på det, og nappern litt på et toalett kanskje. Så det er en liten forskjell her. Om det ikke er noen stor forskjell for deg, så er du kanskje bifil, og da er det bare å si gratulerer. Når du er kvitt fordommene, og du klarer å døyve trangen etter å få unger, så kan du da kanskje ha mange guttekjærester også, og da slipper du nok svært mye pes med damer. Jeg vil tro det er enklere å ha med menn som kjærester å gjøre enn damer. Det er en grunn til at lesber er de som har størst turn-over på kjærestene sine, og det er rett og slett at damer er fæle dyr. Jeg vil si at det å være heteroseksuell kan sammenliknes med å være en heroinjunkie, kanskje dauer du av en overdose kvinnemanipulasjon i forsøket på å bevise din verdi for henne/vinne en shit-test. Nei, ikke stress, pul det du kan og nyt livet.

:thumbs: fyfaen så bra sagt :D

Lenke til kommentar

Om du absolutt ikke kan tenke deg å "kose" med en mann, så er du ikke homofil!

Jeg kan se hvilke jenter som er pene, men er ikke homofil.

Jeg kan se hvilke dyr som er pene, men er ikke *det-det-kalles*.

Jeg kan se hvilke barn som er pene, men jeg er ikke pedofil.

Jeg kan se hvilke gutter som er pene, og jeg er hetrofil.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...