Skyb3rt Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hei, har en AMD Phenom II X4 965 BE, og bruker orginal kjøling, og den bråker veldig mye som jeg har hørt andre også sier, vurderer da og kjøpe ny. Noen som vet om en billig og god kjøling som passer til socket am3, som kjøler minst like mye som orginal? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Cooler Master Hyper 212 Plus burde gjøre susen. Billig og stille med gode kjøleegenskaper. Har montert flere av disse for kompiser, og har ikke hørt noe negativt enda Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Går nok for den ja, takker så meget for svar! Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Da var kjøleren installert og jeg er kjempe fornøyd! Under gaming så lå cpuen på rundt 65 grader, nå ligger den stabilt på 45 grader, og den bråker ikke i det hele tatt! Eneste som var bale var at jeg måtte skru utav hovedkortet, men det gikk greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå