rubiTT Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Har tenkt å kjøpe meg nye ski til offpiste kjøring, ettersom jeg nå bare har noe korte parkski som er helt forferdelig å kjøre i løssnø og utenfor løypen med.. Har bestemt meg for å gå for K2 Kung Fujas, men er litt usikker på valg av lengde, og plassering av bindinger. Er 185cm høy og 80kg. Valget står mellom 179 eller 189. Hva er fordeler/ulemper med disse lengdene, og hvor vil det være "best" å plassere bindignene, med tanke på kjøring offpiste, løssnø? Blir sikkert litt kjøring i park også Takker for svar! Lenke til kommentar
Asplii Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Er du erfaren, så gå for de lengste. Og bakstilte bindinger fungerer best i pudder, mens midtstilte i park. Lenke til kommentar
Xaser Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Såpas mye rocker som det er i King Fujas but du ha 189. Angående plassering kan du følge produsentens merker. Liker du å kjøre switch og vil at skiene skal være balansert i luften fremmonterer du. Vil du cruise og kunne legge mye kraft på tuppene bakmonterer du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå