Hans-Ragnar Olsen Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Stjernehimmel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Sidan dette berre var testing, veit eg ikkje om du tenkte skikkeleg gjennom komposisjonen. Eg vel å kommentera på eksponeringa her. Stjernebilete er, synest eg, best om månen ikkje er med. Dette meiner eg hovudsakleg fordi månen ver tovereksponert. I tillegg reduserer den kor mange stjerner som kan verta med. Det er kraftig lysforureining. Tips er, dersom du vil ha fleire stjerner, å ikkje ta med månen. Finn heller ein mørk stad utan lys (det er tydeleg at det er gatelys hos deg no, sidan trea er raude). I tillegg fører Månen til den grøne flekken. Tips for stjerner: - stor blendar - passe høg ISO (eg bruker rundt 800-1600) - lang lukkartid Om du ikkje vil ha stjernene som "striper", tenk over denne regelen: "Rule of 600) lukkartid utan stjernestriper = 600 / (brennvidde x beskjeringsfaktor) Beskjeringsfaktor = "crop factor" Håpar dette hjelpte litt Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 testing er viktig og å prøve seg frem. Du var nok ikke så heldig her uten att jeg har greie på stjerne fotografering Men det er jo bare å prøve igjen Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Sidan dette berre var testing, veit eg ikkje om du tenkte skikkeleg gjennom komposisjonen. Eg vel å kommentera på eksponeringa her.Stjernebilete er, synest eg, best om månen ikkje er med. Dette meiner eg hovudsakleg fordi månen ver tovereksponert. I tillegg reduserer den kor mange stjerner som kan verta med. Det er kraftig lysforureining. Tips er, dersom du vil ha fleire stjerner, å ikkje ta med månen. Finn heller ein mørk stad utan lys (det er tydeleg at det er gatelys hos deg no, sidan trea er raude). I tillegg fører Månen til den grøne flekken.Tips for stjerner:- stor blendar- passe høg ISO (eg bruker rundt 800-1600)- lang lukkartidOm du ikkje vil ha stjernene som "striper", tenk over denne regelen: "Rule of 600)lukkartid utan stjernestriper = 600 / (brennvidde x beskjeringsfaktor)Beskjeringsfaktor = "crop factor"Håpar dette hjelpte litt Hei. Takker for kommentar. Jeg må bare opplyse om en ting. Der hvor jeg tok bildet var det helt svart,og ingen gatelys. Må også nevne lukkertiden står her på exifdata er 1 sekund, men jeg hadde her en lukkertid på 3 minutter og kameraet var på stativ, og jeg stilte inn på "bulb". Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 testing er viktig og å prøve seg frem. Du var nok ikke så heldig her uten att jeg har greie på stjerne fotografering Men det er jo bare å prøve igjen Hei. Takker for kommentar. Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Åh, beklagar.. Då må du hatt ein litt funky kvitbalanse eller noko Uansett, erfaring er alfa og omega med slike bilete, som nemnt Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Åh, beklagar.. Då må du hatt ein litt funky kvitbalanse eller noko Uansett, erfaring er alfa og omega med slike bilete, som nemnt Hei. Jeg vil takke så mye for infoen i forrige innlegg. Jeg mener at hvitbalansen var på auto her. Var det feil tro?:-) Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Feil og feil, fru blom. Auto er ikkje idiotsikkert, av og til vert den lurt. Eg reknar med bjørka ikkje skal vera raud, så då er det vel trygt å hevda at kameraet har valt "feil" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg