Gå til innhold

BK: Stjernehimmel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sidan dette berre var testing, veit eg ikkje om du tenkte skikkeleg gjennom komposisjonen. Eg vel å kommentera på eksponeringa her.

Stjernebilete er, synest eg, best om månen ikkje er med. Dette meiner eg hovudsakleg fordi månen ver tovereksponert. I tillegg reduserer den kor mange stjerner som kan verta med. Det er kraftig lysforureining. Tips er, dersom du vil ha fleire stjerner, å ikkje ta med månen. Finn heller ein mørk stad utan lys (det er tydeleg at det er gatelys hos deg no, sidan trea er raude). I tillegg fører Månen til den grøne flekken.

Tips for stjerner:

- stor blendar

- passe høg ISO (eg bruker rundt 800-1600)

- lang lukkartid

Om du ikkje vil ha stjernene som "striper", tenk over denne regelen: "Rule of 600)

lukkartid utan stjernestriper = 600 / (brennvidde x beskjeringsfaktor)

Beskjeringsfaktor = "crop factor"

Håpar dette hjelpte litt :)

Lenke til kommentar

Sidan dette berre var testing, veit eg ikkje om du tenkte skikkeleg gjennom komposisjonen. Eg vel å kommentera på eksponeringa her.Stjernebilete er, synest eg, best om månen ikkje er med. Dette meiner eg hovudsakleg fordi månen ver tovereksponert. I tillegg reduserer den kor mange stjerner som kan verta med. Det er kraftig lysforureining. Tips er, dersom du vil ha fleire stjerner, å ikkje ta med månen. Finn heller ein mørk stad utan lys (det er tydeleg at det er gatelys hos deg no, sidan trea er raude). I tillegg fører Månen til den grøne flekken.Tips for stjerner:- stor blendar- passe høg ISO (eg bruker rundt 800-1600)- lang lukkartidOm du ikkje vil ha stjernene som "striper", tenk over denne regelen: "Rule of 600)lukkartid utan stjernestriper = 600 / (brennvidde x beskjeringsfaktor)Beskjeringsfaktor = "crop factor"Håpar dette hjelpte litt :)

Hei. Takker for kommentar. Jeg må bare opplyse om en ting. Der hvor jeg tok bildet var det helt svart,og ingen gatelys. Må også nevne lukkertiden står her på exifdata er 1 sekund, men jeg hadde her en lukkertid på 3 minutter og kameraet var på stativ, og jeg stilte inn på "bulb".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...