-=Petter=- Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hei Er ute etter en ekstern DVD spiller,eller en mulighet for dette til mitt XBMC oppsett. Men her er greia. Pc er stuet bort, og det kan bli noen meter med kabel. Hva ville folk løst dette med? USB er vel veldig ustabil hvis man kommer over en meter med kabel? Hva hvordan? Petter Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Max lengde for USB er satt til 5 meter, en godt skjermet kabel burde gi god kvalitet opp til den lengden. Men det kan være at enheten da trenger egen strømforsyning. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Men vil dette være stabilt. Eller finnes det noen annen mulighet? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg ser ikke noen grunn til at det ikke skulle være stabilt, men det er klart, usikkerheten øker med kabellengde. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Det var det jeg regna med også. Finnes ikke noen adndre metoder for og løse dette som noen vet om. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Oki, driver og prøver litt nå. Men har et problem. Kabel lengde er 3 meter. Da jeg f.eks. skal kopiere fra en DVD plate, starter den med en overføring hastighet på 14MB, men dette fort ned til 4MB så ned i under en MB før det kolapser helt. I øyeblikket bruker jeg en slik overgang: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344906 Kan det være denne som er problemet? Den første DVD jeg skulle gjøre det med funket helt greit. Men ikke nr to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå