Karl-Ivar Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Med utsikt mot lyset. Bildet er fjernet. Beskrivelse: På bildet har en utsikt fra Håkøya mot Balsfjorden. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
skjlzvik Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Veldig behagelig bilde med fine farger! Men det mangler den store båten på sjøen, eller et eller annet å feste blikket på... Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Eg føler kanskje at det er litt mykje himmel, toppen blir litt "uinteressant". Eit meir panoramisk utsnitt kunne fungert bra, trur eg. I panoramiske utsnitt er eit "blikkfang" mindre viktig, då er det scenen som er motivet Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Fin komp med flotte blåtoner og lys Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Dejlig billede, med udsigt mod det fine lys. Ville skære noget af toppen!! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Flott lys over et fint landskap - veldig bra bilde! Lenke til kommentar
knuto2 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Fint bilde men ett kutt oppe hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg