Niklasp Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Logitech slipper nytt produkt i slutten av måneden. Gjett hva dette er Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Frister med en slik mus.. Men lurer på hvordan jeg får testet den før jeg kjøper.. 1 Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Spennende ide, men for en pris! Forresten, åssen står det til med støtta for den mottakeren under Linux? Leste noe for en tid siden at den kunne være kranglete. Endret 5. januar 2012 av hobgoblin Lenke til kommentar
Populært innlegg ballsack Skrevet 5. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 5. januar 2012 Frister med en slik mus.. Jeg finner det også alltid fristende med mus. 18 Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Frister med en slik mus.. Jeg finner det også alltid fristende med mus. I hvert fall en ny og spennende mus man kan leke med! 7 Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Frister med en slik mus.. Men lurer på hvordan jeg får testet den før jeg kjøper.. Jeg spurte en gang om jeg kunne få teste musen før jeg kjøpte, men det gjør jeg ALDRI igjen. 3 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hehe, hadde vært artig å prøve å game med den der... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Sexuellt inuendo lever i beste velgående på forumet fremdeles ja. Det er godt å se haha "Wild FORUMTHREAD appeared!" "Go FORUMUSERS!" "FORUMUSERS used DERAIL!" "It's super effective!" Umm... hva var det nå vi snakket om igjen? -Stigma 2 Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 569 kroner var da ikke så dyrt for en berøringsfølsom mus. "ekstra godt presentasjonsverktøy" 2 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 du får billigere berøringsfølsom mus i utlandet 4 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 du får billigere berøringsfølsom mus i utlandet i see what you did there 3 Lenke til kommentar
Luguber Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Vi snakker altså om ekstern trackpad her? Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg er skeptisk til ergonomien selv om Logitech mener den er god. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Dette må da være det motsatte av bollemus. Endret 6. januar 2012 av Isbilen 2 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Skeptisk. Har forsøkt å bruke Apple sin Magicmouse som er samme prinsippet. Feilen er at det blir for liten flate å gjøre gestures på. Jobber raskere med trackpaden på min bærbare enn jeg gjør med mus, og forsøkte derfor å kjøpe trackpad for når jeg jobber med ekstern skjerm og tastatur. Feilen med den er vinkelen på den, får såpass musearm at jeg har gått tilbake til mus. Lekt med tanken på å frese ut spor til trackpaden i pulten slik at den ligger flatt med bordet, det tror jeg hadde blitt det optimale. Endret 6. januar 2012 av bzzlink Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 du får billigere berøringsfølsom mus i utlandet Bare pass på at TV2 ikke lusker i buskene. 1 Lenke til kommentar
Odin47 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Dette må da være det motsatte av bollemus. Flatmus? Lenke til kommentar
joebush Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Forresten, åssen står det til med støtta for den mottakeren under Linux? Leste noe for en tid siden at den kunne være kranglete. Mottakeren fungerer bare helt fint. Derimot går det ikke an med pairing av nye Unifying devices i Linux. Den jobben må utføres på Windows eller Mac, men det skal fungere fint på Linux etterpå. Når det er snakk om litt spesielt utstyr som dette her er det vanskelig å si da det kan være behov for 3.parts software for at det funker i det hele tatt. Tviler på at det vil fungere i Linux med det første. Endret 6. januar 2012 av joebush Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå