hyp3z Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Skal oppgradere maskinen ganske snart og i den forbindelse trenger jeg visst ny CPU-kjøler. Ser at Arctic Cooling Freezer 13 Pro er en populær kjøler og lurer på hvile erfaringer folket har med denne? Tenker spesielt på støy. Og hva med plass? Jeg har 14,5 cm å gå på i høyden (mener jeg). Kabinettet er HTPC/liggende type, Silverstone LC17. Kjøleren jeg har idag er vel ca. 9 cm høy. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Skal oppgradere maskinen ganske snart og i den forbindelse trenger jeg visst ny CPU-kjøler. Ser at Arctic Cooling Freezer 13 Pro er en populær kjøler og lurer på hvile erfaringer folket har med denne? Tenker spesielt på støy. Og hva med plass? Jeg har 14,5 cm å gå på i høyden (mener jeg). Kabinettet er HTPC/liggende type, Silverstone LC17. Kjøleren jeg har idag er vel ca. 9 cm høy. For å svare på mitt innlegg; ja den er nok for stor (nesten 16cm høy). Og det virker som prisguide.no har stokket om på mål-spesifikasjonene på flere av kjølerene, da bredden og/eller dybden vises som om det var høyden. Så da går jeg heller for lillebroren, Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev. 2 på under 13cm høyde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå