Daniella Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Innstillingen på mine sider er deaktivert og jeg har prøvd å sette innstilingen min på telefonen min på vis nummer, men får beskjed om at nettverket ikke tillater meg å sette til vis nummer.. Finnes der en tilsvarende manuell vis nummer funksjon som denne *31 skjul nummer, eller hva det var... Hvordan får jeg frem nummeret mitt til dem jeg ringer til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Her har du koder, serru. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=892722 Lenke til kommentar
Daniella Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Tusen takk, men det hjalp ikke.. *31# ga det den samme feilmelding som når jeg gjør det under instillinger.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Tusen takk, men det hjalp ikke.. *31# ga det den samme feilmelding som når jeg gjør det under instillinger.. Det kan være at begrensningen ligger hos operatøren din. Ta heller kontakt med kunderservice. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hvis du har for eksempel Netcom er dette noe operatøren må sette fortsatt mener jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå