ezcey Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Noen som har testa noen Geil ram som ikke er av typen Golden Dragon ? Har satt meg ut en 512mb brikke fra psdata som jeg lurer på å kombinere med TwinMOS PC3200400mhz brikke (WinBond chipset) http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=100...lAction=details & http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=100...lAction=details Noen som har formeninger om disse, eller evt. kjølinga på disse brikkene ? /ezcey Lenke til kommentar
bambam Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Har hørt at de skal klokke meget bra, og er stabile og gode. Det er ingen kjøling på disse da de utvikler 0 varme. OCshoot's test av Gail Golden Dragon PC3500. Disse ville jeg kjøpt hvis du skal gå for Gail. Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Noen som har testa noen Geil ram som ikke er av typen Golden Dragon ? Brikkene du anbefaler er av typen Golden Dragon... Vil gjerne ha meninger om den andre typen som jeg har refferert til i posten min, og samtidig ønsker jeg kommentarer på hvor vennlige de måtte være for en eventuell kombinasjon med en twinmos brikke. /ezcey Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Det er en av dem i den testen jeg har laget, det er helt greie brikker dog ikke så gode som golden dragon men. Får forøvrig to til i morgen som jeg skal teste, Geil Ultra 3200 og 4200. Vil uansett ikke annbefale å blande to merker, dette kan gå greit men kan også føre til trøbbel. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 mitt første inntrykk var dårlig. Fikk feil i PRIME95.. Hvis jeg får til å klokke itl 200FSB med noen andre twinMOS brikker går GEIL brikkene rett inn igjen! :o :-? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg har kjørt både Twinmos m/ Winbond PC3200 og Geil PC3200, 2 brikker av hver på et Abit IC7 (i875) kort, det fungerte bra, jeg stressa riktignok litt til å begynne med men en BIOS oppdatering løste problemene. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Du kan jo lese denne testen for mer info om geil. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Vil gjerne ha meninger om den andre typen som jeg har refferert til i posten Har den sistnevnte typen, nemlig Ultra, må si meg meget fornøyd. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Geil golden dragon er MEGET bra ram, blir aldri varm. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 abit nf7-s 2.0 støtter vel ikke pc3500? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 ingen hovedkort støtter mer enn 400 fsb(vi jeg ikke tar feil), men du kan da vel bruke PC3500, kommer til å komme deg til gode etterhvert(amd athlon 64, nyere hovedkort OSV). Jeg skal kjøpe geil golden dragon PC3500.(vis ikke noen kan annbefale bedre?) Lenke til kommentar
jevel Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Geil golden dragon er MEGET bra ram, blir aldri varm. Ja vel? Ny standard for å måle kvalitet på RAM? Ellers kan jeg bare joine mr. handyman her (Snekker'n). Ble inspirert av ham og investerte i 1GB Golden Dragon PC3500 for en stund siden, og har ikke angret siden. Ultra, derimot har jeg blandet erfaring med. Hadde noen brikker som bare ikke vill fungere på nForce2 baserte kort fra MSI... Fungerte derimot topp på Intel baserte kort. -KJ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Geil golden dragon er MEGET bra ram, blir aldri varm. Ja vel? Ny standard for å måle kvalitet på RAM? Ellers kan jeg bare joine mr. handyman her (Snekker'n). Ble inspirert av ham og investerte i 1GB Golden Dragon PC3500 for en stund siden, og har ikke angret siden. Ultra, derimot har jeg blandet erfaring med. Hadde noen brikker som bare ikke vill fungere på nForce2 baserte kort fra MSI... Fungerte derimot topp på Intel baserte kort. -KJ Ja dette er bla en av grunnene til at jeg har planer om å bygge meg en ekstra testmaskin basert på nForce2 og en 2500+ Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 jeg har to stykk Geil Ultra Platinum 256Mb PC3500 brikker og er kjempefornøyd med dem, kjører flott på 223mhz i CL2.3.2.6 på ett SIS 655 kort, det med 2.8v på brikkene og den blir knapt nok lunkne. nå skal det være sagt at SIS 655 chipsettet er ekstremt kresent på ram og er noe lettere sykt aggresivt på ram. Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Hvordan er disse brikkene på klokking ? Noen som har testa? /ezcey Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Snekker`n har testet. Søk litt på forumet, dah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå