Gå til innhold

Noen meninger om Geil RAM ?

ezcey

Anbefalte innlegg

Noen som har testa noen Geil ram som ikke er av typen Golden Dragon ?

Har satt meg ut en 512mb brikke fra psdata som jeg lurer på å kombinere med TwinMOS PC3200400mhz brikke (WinBond chipset)

http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=100...lAction=details

&

http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=100...lAction=details

Noen som har formeninger om disse, eller evt. kjølinga på disse brikkene ?

/ezcey

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har testa noen Geil ram som ikke er av typen Golden Dragon ?

Brikkene du anbefaler er av typen Golden Dragon...

Vil gjerne ha meninger om den andre typen som jeg har refferert til i posten min, og samtidig ønsker jeg kommentarer på hvor vennlige de måtte være for en eventuell kombinasjon med en twinmos brikke.

/ezcey

Lenke til kommentar

Det er en av dem i den testen jeg har laget, det er helt greie brikker dog ikke så gode som golden dragon men.

Får forøvrig to til i morgen som jeg skal teste, Geil Ultra 3200 og 4200.

Vil uansett ikke annbefale å blande to merker, dette kan gå greit men kan også føre til trøbbel.

Lenke til kommentar
Geil golden dragon er MEGET bra ram, blir aldri varm.

Ja vel? Ny standard for å måle kvalitet på RAM? ;)

Ellers kan jeg bare joine mr. handyman her (Snekker'n). Ble inspirert av ham og investerte i 1GB Golden Dragon PC3500 for en stund siden, og har ikke angret siden. Ultra, derimot har jeg blandet erfaring med. Hadde noen brikker som bare ikke vill fungere på nForce2 baserte kort fra MSI... Fungerte derimot topp på Intel baserte kort.

-KJ

Lenke til kommentar
Geil golden dragon er MEGET bra ram, blir aldri varm.

Ja vel? Ny standard for å måle kvalitet på RAM? ;)

Ellers kan jeg bare joine mr. handyman her (Snekker'n). Ble inspirert av ham og investerte i 1GB Golden Dragon PC3500 for en stund siden, og har ikke angret siden. Ultra, derimot har jeg blandet erfaring med. Hadde noen brikker som bare ikke vill fungere på nForce2 baserte kort fra MSI... Fungerte derimot topp på Intel baserte kort.

-KJ

Ja dette er bla en av grunnene til at jeg har planer om å bygge meg en ekstra testmaskin basert på nForce2 og en 2500+

Lenke til kommentar

jeg har to stykk Geil Ultra Platinum 256Mb PC3500 brikker og er kjempefornøyd med dem, kjører flott på 223mhz i CL2.3.2.6 på ett SIS 655 kort, det med 2.8v på brikkene og den blir knapt nok lunkne. nå skal det være sagt at SIS 655 chipsettet er ekstremt kresent på ram og er noe lettere sykt aggresivt på ram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...