Mysterio N Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Skal kjøpe ny laptop hovedsaklig til skolebruk etter at min gamle takket for seg. Så da er spørsmålet hvor godt denne maskinen vil gjøre til den jobben, og før noen spør så ja, jeg skal spille på den, men det er bare snakk om Minecraft, noe jeg har fått bekreftet på Minecraft-forumet at skal kjøre fint. Link: http://www.siba.no/Products/Product.aspx?id=7838092 Lenke til kommentar
Web King Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Pc-en der holder som en skolepc ja. Stort sett så kjører man jo bare skrive programmer og div med programmer. Dette er kravet for å kjøre minecraft på en pc Latest version of 64-bit Java (download Java here) Dedicated graphics card 1 GB of RAM Lenke til kommentar
Mysterio N Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Pc-en der holder som en skolepc ja. Stort sett så kjører man jo bare skrive programmer og div med programmer. Dette er kravet for å kjøre minecraft på en pc Latest version of 64-bit Java (download Java here) Dedicated graphics card 1 GB of RAM Takk for svar, men hvor har du fått de opplysningene fra? Er da ikke så kravstort? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 minecraft er vel ganske cpu belastende? Lenke til kommentar
Mysterio N Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 minecraft er vel ganske cpu belastende? Joda, du har rett i det. Men fikk det til å kjøre på en maskin med Pentium 4(1,6 Ghz), 512 mb ram og GF 7600 GS grafikk. Selvsagt ikke det mest lagg-frie, men det fungerte jo. Lenke til kommentar
Web King Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Pc-en der holder som en skolepc ja. Stort sett så kjører man jo bare skrive programmer og div med programmer. Dette er kravet for å kjøre minecraft på en pc Latest version of 64-bit Java (download Java here) Dedicated graphics card 1 GB of RAM Takk for svar, men hvor har du fått de opplysningene fra? Er da ikke så kravstort? Her er linken til kravet for å kjøre minecraft på pc-en Klikk Her Endret 6. januar 2012 av Web King Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå