Gå til innhold

Finnes det no-clip i Gothic 2?

Anbefalte innlegg

Jeg har gjort en stor tabbe. Jeg skulle en tur inn i klosteret. Jeg kom ikke forbi vakten, så da klatret jeg over muren. Ingen spurte meg noen ubehagelige spørsmål da jeg var inne på plassen. Jeg stjal også Warhammer og det ble vakten litt sur, men det gikk over.

Problemet er at jeg savet før jeg gikk inn, dette klarte jeg å slette :-(((((, og nå kommer jeg ikke ut av klosteret. Har ingen nøkler og har åpnet alle kister uten å finne noe. Alle dører er låst og ingen av betydning vil snakke med meg. Det er altså ikke meningen at jeg skal være der siden jeg snek meg inn, men siden det var mulig må det jo finnes en måte å komme seg ut på.

Noen kan sikkert sende meg et saved game. Det var rett før jeg nådde 18000 poeng og jeg hadde ikke joinet noen ennå, men planen var leiesoldat. Men alle som spiller G2 vet at det ikke er så enkelt.

Hvis jeg må loade et tidligere spill blir jeg kastet laaaangt tilbake og det gidder jeg ikke. Jeg kan vel også cheate, men vil ikke det heller. Det jeg vil er å bruke no-clip og komme meg ut av klosteret og fortsette som før.

Håper noen kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...