soulless Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Hvorfor utvider du ikke med resten av sitatet mon tro...? Du er kjent med hvilke retningslinjer forumet har for sitatfusk/quote mining..? Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Det som står etter skrives til meg, ikke til Elevathor, det er irrelevant. Men du kommer likevel ikke utenom å ha en "slow clap" i en egen paragraf for ett innlegg som er fullstendig utenfor det innlegget du påstod du snakket om. For å bevise hva jeg mener med irrelevant, se her: Per skriver et innlegg #1: "Verden er vakker og fin" Per skriver et innlegg #2: "Ståle er en idiot" Soulless kommenterer innlegg #2: "Slow clap" Du må da skjønne at innlegg 2 er fullstendig irrelevant til innlegg #1, og vi forumbrukere kan heller ikke gjette oss frem til hvilket innlegg du kommenterer om du ikke kvoterer det, Elevathor har mange innlegg i tråden. Innlegg #2 inneholder ingenting å kommentere i den retning du påstår, det er et sarkastisk innlegg, hele veien. Endret 22. januar 2012 av LonelyMan Lenke til kommentar
soulless Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Vel ja, selvsagt er jeg enig med at det er korrekt av E. å irrettesette deg - du opptrer som en tulling i nevnte tråd. For øvrig, her er selve svaret mitt: *slow clap* Du hadde et av de mest relevante og seriøse innleggene i hele tråden, og forøvrig et veldig fint skriftsted, uavhengig av tro eller mangel på sådan. Synd at de mer "åndelig" anlagte brukerene misbruker en anledning til å samles om de gode passasjene i denne boken - som forumsamfunn hadde det jo vært fint å kunne enes om et par saker, og ikke bare bedrevet polemikk for å bedrive polemikk. LonelyMan; skjemmes burde du. Du er ingen god kristen - du fremhever ikke troen din på en positiv måte, og gir meg ikke lyst til å imøtekomme deg eller dine argument. Her presiserer jeg hva jeg roser ham for, samt at jeg presiserer hvorfor jeg mener det er korrekt å irrettesette deg. Jeg kan i det hele tatt ikke skjønne hvorfor du gjør dette til en sak - det er absolutt ikke misvisende, og det går heller ikke på tvers av det forholdet til konseptet "ydmykhet" jeg har uttalt meg om i denne tråden. Jeg kan godt be deg om å holde kjeft uten at det går utover din rett til å faktisk uttale deg - du demonstrerer fint hvordan det er mulig å uttale seg med den største mulige idioti og innbilskhet, innlegg hvor det faktisk er på sin plass om å anmode deg om å bedrive selvsensur- i noen tilfeller, LonelyMan, ser jeg faktisk at det kunne vært fordelaktig for deg om noen tok fra deg tastaturet for å verne deg fra din egne intellektuelle utilstrekkelighet. 1 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Her presiserer jeg hva jeg roser ham for, samt at jeg presiserer hvorfor jeg mener det er korrekt å irrettesette deg. Du presiserer ingenting i innlegget ditt. Du sier deg enig i et sarkastisk innlegg som ikke inneholder noen verdens ting, annet enn sarkasme. Du må ta på deg lesebrillene dine eller så må du ta deg et lesekurs. fra deg tastaturet for å verne deg fra din egne intellektuelle utilstrekkelighet. Dette blir lavmål, ubegrunnet og selvfølgelig helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå