Odesseiron Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Civilization-studioet nytolker legendariske X-COM: Enemy Unknown. Les hele saken Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Hmm, X-COM (FPS) har jo blitt utsatt til financial year 2013 etter det jeg har lest. Og kan ikke se for meg dette her har vært i utvikling så lenge? Er det feil å si at dette derfor kommer til å bli kortere/mindre omfattende med tanke på utviklingstid? anyways, Firaxis er flinke folk, så det her blir nok bra uansett Endret 5. januar 2012 av Haunts Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Hmm, X-COM (FPS) har jo blitt utsatt til financial year 2013 etter det jeg har lest. Og kan ikke se for meg dette her har vært i utvikling så lenge? Er det feil å si at dette derfor kommer til å bli kortere/mindre omfattende med tanke på utviklingstid? anyways, Firaxis er flinke folk, så det her blir nok bra uansett Finansåret 2013, eller "fiscal year" som de sier på engelsk, begynner i april og slutter i mars 2013. Enn så lenge tyder alt på at også skytespill-versjonen til 2K Marin også kommer i år. Det vites ikke hvor lenge Firaxis' tolkning av serien har vært under utvikling, så det blir bare spekulasjoner hvorvidt det er kortere eller mindre omfattende. Endret 5. januar 2012 av Odesseiron Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Finansåret 2013, eller "fiscal year" som de sier på engelsk, begynner i april og slutter i mars 2013. Enn så lenge tyder alt på at også skytespill-versjonen til 2K Marin også kommer i år. Det vites ikke hvor lenge Firaxis' tolkning av serien har vært under utvikling, så det blir bare spekulasjoner hvorvidt det er kortere eller mindre omfattende. April som kommer nå? In that case, my bad, da har jeg tolket det feil. Men nå får i hvertfall fansen det de ville ha! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Ja, 1. april 2012. Endret 5. januar 2012 av Odesseiron Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Endelig noen gode nyheter! Hadde nesten mistet troen på at det ville bli laget flere nye slike spill som ikke blir omformet til en fps, så dette var flotte nyheter. Går rett inn på hype-listen min! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Jippi! Endret 5. januar 2012 av Enceladus Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Firaxis Games' XCOM: Enemy Unknown introduces a wider console audience to what made the storied franchise great in the first place. 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Strategi, sjangerblanding og turbasert taktikk som multiplattform-release? Skeptisk til resultatet. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg håper forøvrig både Firaxis og 2K Marins tolkninger blir gode spill, kanskje på hver sine måter. Men jeg holder en knapp på Fireaxis, det virker mest som et spill etter mitt hjerte. Blir spennende med mer info. Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Fantastiske nyheter ! Kan jo også nevne at xenonauts kommer også dette året sannsynligvis. x-com * 2 =)) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Fantastiske nyheter ! Kan jo også nevne at xenonauts kommer også dette året sannsynligvis. x-com * 2 =)) Ja, og så kommer UFO: Extraterrestrials 2 i år også. X-com * 3!!! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Fantastiske nyheter ! Kan jo også nevne at xenonauts kommer også dette året sannsynligvis. x-com * 2 =)) Ai! Var ikke klar over denne. Takk Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Fantastiske nyheter ! Kan jo også nevne at xenonauts kommer også dette året sannsynligvis. x-com * 2 =)) Ai! Var ikke klar over denne. Takk Om du stikker på Xenonauts.com så kan du faktisk forhåndsbestille spillet, og da får du umiddelbart tilgang til den seneste Alpha-versjonen (som enda mangler en god del ting, men er fullt spillbar), som nå er i en av de siste fasene. I løpet av de kommende månedene vil de sannsynligvis gjøre seg ferdig med Alpha og begynne på Beta'en (bug-fixing, optimisering osv). Du har en del screenshots på nettsiden der, som vitner om en uhyre tro gjenskapelse av originalspillene, med nye og forbedrede funksjoner (langt enklere å utruste soldatene, real-time flykamp, nye fiendetyper osv). Det som er fint med å forhåndsbestille dette spillet (noe jeg gjorde så snart jeg hørte om det), er at du sponser utvikleren i prosessen med å lage spillet, alt går direkte inn i utviklingen, og desto flere som forhåndsbestiller, desto raskere vil det gå, og de kan gjøre mer, lage et større spill, osv. Legg merke til at grafikken du ser på skjermbildene ikke vil være slik ved sluttproduktet. Det er et indiespill, og det forholder seg tro til originalspillene, så ikke forvent MYE mer, men spillet vil etter hvert i Beta'en få en mer "handpainted" artistisk stil. Anbefaler å sjekke nyhetsarkivet på siden deres for å få med seg ny info titt og ofte. Endret 5. januar 2012 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 YES!!!!! Så j.. kult, har whina en hel del på det andre prosjektet, endelig noen som ser ut til å ha forstått det, riktig folk også ) Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 originale X-com er et av de beste spillene jeg noen gang har spilt. Æsj at det er konsoll de utvikler det for først og fremst, men her skal det være potensiale til et kanonspill. For å være ærlig tror jeg de får det beste resultatet om de bare oppdaterer det grafiske fra originalen, samt legger til flere enheter og våpen. Alt annet er vel egentlig overflødig Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Mener å huske det var en del bugs å ta tak i. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det er verdt å minne om at dette slett ikke er første gang X-COM beveger seg bort fra turbasert taktisk strategi. X-Com: Interceptor bød på dogfighting og X-Com: Apocalypse på sanntidsstrategi. Med forbehold om at jeg ikke har prøvd det nye X-Com virker det litt tendensiøst å si at det ikke er et 'ekte' comeback. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå