cberg70 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Da har jeg kontroll på selv kokkingen,jeg har også lastet ned prime95 til stress test og real temp til temperatur overvåkning.Har også cpuid. Men hvordan kjører en prime, noen som veit hva en starter i prime til vanlig stress test ved klokking, der er flere valg i menyen der? Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Velg "Blend" og la det gå i 24 timer hvis du tror du har en stabil overklokk. Pass på å følg med på temperaturer og feilmeldinger på RAM osv. Det er hvertfall dette som er anbefalt av de fleste. Personlig kjørte jeg testen i 8 timer uten problemer, og da var jeg fornøyd. Options > Torture test > blend > go! Endret 5. januar 2012 av venture Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Custom 1344 og 1792 FFT i 10 minutter og så Blend i 12 til uendelig timer. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Har man flere kjerner må man vel kjøre én Prime pér kjerne? Eller har det kommet ny versjon med støtte for flere kjerner? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Har man flere kjerner må man vel kjøre én Prime pér kjerne? Eller har det kommet ny versjon med støtte for flere kjerner? Det skapes en tråd for hver tråd prosessoren din tilbyr. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Okei. Da må jeg laste ned nyeste versjon. Min støtter kun én tråd. Lenke til kommentar
cberg70 Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 fint der er folk her som er eksperter på dette området, for det trengs virkelig nå, min klokking er blitt bra, men en jeg kjenner skulle klokke en hp pc med i7-860 cpu......men er nektet tilgang i bios, slik hp pc er pleier å ha, det er grått og uten tilgang. Noen sier det er mulig og kommem inn der med en kode, eller noe slikt, eller en annen måte, noen her inne som veit om det er mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå