eirik845 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hei har en acer aspire med et nvidea gt420 m. og etter å ha formatert pcn og installert driver så vil det ikke komme bilde på tv skjermen etter den booter windows. før jeg installerte driver og før jeg kommer inn i windows er det bilde. lyden funker fint over hdmi. disse problemene oplever jeg kun når hdmi kablen er putta inn i yamaha rx v667. rett i tv funker det som det skal. og laptop skjermen er knust og hardisken gikk til helvete så jeg bytta den å lå inn windows på nytt etter det så får jeg ikke bilde gjenom recivern. har prøvd med vga samtidlig og da kommer recivern opp i kontrollpanelet til nvidea men det varer ikke lenge før det ikke står rx v667 lenger.. prøvd både 64 bit og 32 bit windows ( la inn 32 nå ved en feil) har brukt de nyeste driverne fra nvidea og de som står på acer sin side. jævla dritt å ikke få skikkelig lyd inn i recivern.. håper noen har noen ideer om hva som kan være feil. på forhand takk ¨ Eirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå