mandela Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 https login siden funker ikke Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Headlines-greia er også vekk, står kun julekalender dag 10 (!) der. Lenke til kommentar
Code# Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Kansje en ide å vise hele stacken? Hvilke type vitualiseringssoftware kjører dere? Hvilke type overvåkning? Hvordan har dere lagdelt løsningen? Hva har dere splittet av dynamiske og statiske løsninger? Det er sikkert mange nerder her som er interessert... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Utrolig mange vedlegg er bortevekk...... De er på vei opp igjen Tar bare litt tid med 130GB. https login siden funker ikke Blir sett på idag (tirsdag) eller onsdag. Nå må de som har jobba med dette få sove litt. Headlines-greia er også vekk, står kun julekalender dag 10 (!) der. Fikset for knappe timen siden. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Utrolig mange vedlegg er bortevekk...... Stol ikkje på hw.no og vedlegga dine. Ikkje akkurat like sikkert som banken nei! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Stol ikkje på hw.no og vedlegga dine. Ikkje akkurat like sikkert som banken nei! Er det noen vedlegg dere savner nå da? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 https login siden funker ikke Merka det.. Fikk en feil om at det var nede ellernoe, men ble alikevell logget inn Lenke til kommentar
Teac Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Fikk denne nå nettopp: ... ikke er jeg Guru, og ikke mediterer jeg. Endret 10. januar 2012 av Teac Lenke til kommentar
settings Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 fikk den samme, liten nedetid? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Fikk denne nå nettopp: ... ikke er jeg Guru, og ikke mediterer jeg. En koselig feilmelding fra amiga dagene. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Fikk denne nå nettopp: ... ikke er jeg Guru, og ikke mediterer jeg. Det ble gjort en omkabling, det skulle egentlig blitt fanget opp slik at det ikke hadde blitt merket, men de må tydeligvis jobbe mer med å få det til å fungere. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 er det kun meg det går tregere for? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 er det kun meg det går tregere for? Hvordan merker du det går tregere? Hvordan går det tregere? Spesifikke ting som går tregere? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Samme her. Går treigt å laste, og får masse feil på siden. Men det er det samme med kvinneguiden og Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Forumet synes jeg virket raskere rett etter oppgraderingen og forløpig ikke merket noen problemer men så er jeg lite innom på dagtid. Dog virker hardware.no og søstersider å ha litt problemer da bilder ikke alltid laster osv. Samt blogg sidene. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Samme her. Går treigt å laste, og får masse feil på siden. Men det er det samme med kvinneguiden og Kan det ha vært problemene vi hadde med static i sted? Vi laster inn css og noen bildefiler fra static. Skal være i orden igjen nå. Hva får du evt. i innlastningshastighet (en gang det går tregt) nede på siden? (Der LunaticFanatic tok bilde fra) Forumet synes jeg virket raskere rett etter oppgraderingen og forløpig ikke merket noen problemer men så er jeg lite innom på dagtid. Dog virker hardware.no og søstersider å ha litt problemer da bilder ikke alltid laster osv. Samt blogg sidene. Det er visst litt trøbbel med bildeserveren for tiden. (img.gfx.no) Tror den blir flyttet over til nye servere i løpet av uken. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Sånn ser det ut 9/10 ganger jeg oppdaterer mine innlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå