j-- Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 TSP: Får jeg spørre om hvor Cisco UCS-en står? Var med og så på en i slutten av forrige uke som ble koblet opp, og det kan ikke være så mange som blir koblet opp hver måned i lille Norge. Visste da ikke hvem kunden var. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hva skal jeg gjøre nå? Bruker jo nesten ikke internettet til noe annet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Psst: Diskusjon.no@EFnet Hva skjedde med den på Undernet? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Yes, jeg stod opp tidligere en vanlig slik at jeg får med meg forumets siste timer på den gamle serveren Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 what is this, forumet funker! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Her er det bare rart og feilmeldinger Nei nå er det ok Endret 9. januar 2012 av Jason Something Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Det tok vist litt lengere tid enn det vandlige. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Vi beklager at det tok så lang tid å gjennomføre flyttingen. Både Murphys og Hofstadters lov gjorde seg gjeldende langt mer enn forventet idag. De neste timene kan det oppstå problemer ved driverfeil eller at vi blir uresponsive, dette er innkjøringsproblemer som det jobbes med å løse fortløpende. Vil på forhånd takke for tålmodigheten, håper dere får en riktig fin og stabil kveld her inne 3 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Kan dere si noe om hva vi som brukere vil få ut av oppdateringen? 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Neste gang, hvorfor ikke bare si ved slike tilfeller at det kommer antakelig til å ta minimum 24 timer. Så blir det bare smil og happy people når det ikke tar så lang tid? 2 Lenke til kommentar
3R4 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 ...eller begynne kl 00:30 eller noe sånt... 2 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Det var godt å få forumet tilbake. Uheldigvis skulle dere ha nedetid på årets kjedeligste skoledag, men noen timer som et sosialt menneske klarer vi nok alle om det øker ytelsen og bedrer stabiliteten. Har ikke opplevd noen problemer foreløpig, men skulle gjerne fått mer informasjon gjennom facebook og twitter enn det som har blitt gitt Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 ...eller begynne kl 00:30 eller noe sånt... God idé. Da får jeg kankje sovet om natten istedet for å være her på forumet. Lenke til kommentar
slacky Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Må nevne at profilbildene, og thumbs til personer ikke blir funnet. Ellers ser alt bra ut. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Kan dere si noe om hva vi som brukere vil få ut av oppdateringen? Det er ikke sikkert du vil merke det noe særlig som vanlig bruker, men siden serveroppsettet er bedre vil det jevnt over være mer stabilt og tåle mer. Edit: grunnen til at Diskusjon.no er flyttet over på nye servere er fordi Mediehuset Tek bytter serverleverandør. Neste gang, hvorfor ikke bare si ved slike tilfeller at det kommer antakelig til å ta minimum 24 timer. Så blir det bare smil og happy people når det ikke tar så lang tid? Jepp, det er nok akkurat det vi bør gjøre. Så får vi håpe det da ikke tar 48 timer Det var godt å få forumet tilbake. (...)men skulle gjerne fått mer informasjon gjennom facebook og twitter enn det som har blitt gitt Den er god. Vi skal definitivt ta det til oss, men når det jobbes med dette er det en del stressede sjeler (f.eks. var det en i drift som ikke hadde tid til å få i seg mat før 17), så da er det gjerne bedre de får fortsette å jobbe på, enn at vi spør dem om gode svar på statusen hele tiden. Det er tross alt de som har best innsikt i hva som fører til forsinkelsene. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hvorfor er profilbildet blit borte? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Takk til forumet for at dere giddet å oppgradere Har dere oversikt over alle servere dere har kjørt siden starten ? vært morro og sett utviklingen på specsa Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Utrolig mange vedlegg er bortevekk...... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 ... Forumet kjører på to virtuelle maskiner med 1.5gB minne. ... Jeg stussa litt når hele hostparken med SAN ble ramset opp ja . Uansett sikkert vesentlig bedre enn før dette her. Godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå