burndrinker Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Hei. jeg har snart tenkt å kjøpe denne, men så lurer jeg på om det er mulig å styre gpu-vifta med denne? Har sett at det er en kontakt ved siden av dekselet (asus 8800 GTS), men vet ikke om det vil skape problemer om den kobles ut. Håper noen gidder å hjelpe Endret 5. januar 2012 av burndrinker Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Du gjør som følger: 1. Sjekk hvilken type vifte-kontakt som står på skjermkortet. Hvis det er en annen type enn det som normalt finnes på hovedkortene så bør du få tak i en overgang. Dette må du sjekke selv da jeg ikke har sett på dette kortet. 2. Dra ut kontakten til vifta og se hva som skjer når du starter opp. Nb: skjermkortet ditt kan gå varmt så du bør ikke kjøre lenger enn at windows starter opp før du avslutter. Sett i viftekontakten etter å ha prøvd. 3. Prøv å se om du klarer å justere farten med Speedfan (ok, vet du allerede har investert i viftestyring, men kan jo prøves ut uansett da). Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Det gikk det takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå