Kalero Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 God morgen. Har et stort problem. Kjøpte for ca 1 mnd siden meg nytt hovedkort, ram og prosessor. Det har fungert meget bra. Men så for ca en uke siden så begynner pcen å restarte helt uten grunn. Fikk melding om at skjerkortet var feilen. Da prøvde jeg å installere nye drivere til det. Det hjalp lite, nå restartet maskinen under oppstart. Prøvde å gå inn i windows via safemode. Det gikk fint. Avinnstallerte de nye driverne, det gikk helt fint da. Installert enda noe nye driver men da oppstod samme feilen. Så jeg fant ut at jeg skulle reinstallere hele maskinen. Gjorde dette. Det gikk helt fint, men når jeg skulle legge inn driverne til skjermkortet så klikket pcen i igjen. Så med en gang jeg installerer driverne så klikker pcen er det jeg konkluderer med. Har holdt på med dette i en uke nå, finner ikk ut hva som er problemet. Håper det er noen som har en løsning på problemet mitt. Ellers så har jeg følgende spesifikasjoner: ASUS A7N8X Deluxe AMD 2500+ (Barton) @ 1980mhz TwinMOS 3200 m/winbond GeForce 4 TI4200 PSU 360W Temperaturen i kabinettet og på prosessor er det ingenting å si på, tror ikke det har noe å si. Det fungerte jo meget bra i en mnd. Men hvis alt annet feiler så er jeg villig til å se meg om etter et ntt kort. Har litt lyst til å teste ATI siden jeg ikke har hatt det før, Hvis det er noen som har noen anbefalinger på et kort fa 1500 til 2000 kr så er det bare å fyre løs. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Edder Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Har hatt akkurat det samme problemet som du har. Kjøpte et Asus GeForce 4 kort. Et V9280S. Akkurat det du beskriver kjenner jeg meg igjen i. Byttet kort i dag, og det fungerer bra. Kjøpte et Sapphire Radeon 9000 Atlantis 128MB DDR på Elkjøp. Betalte 1195 kroner. Du får det sikkert billigere andre steder hvis du leter litt på nettet. Jeg gidder ikke og vente, så jeg reiste og kjøpte et. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå