Gå til innhold

BK: Kampen del 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker uttrykket her!

Tolker dette som en slags form for kamp mot seg selv. Ansiktsuttrykket forteller meg at det er noe som gjør vondt (ser for meg en slags grimase)..... Om det er den "selvpiningsinnretningen" fra første bildet som er i bruk eller ei er det vel bare fantasien som kan fortelle foreløpig. Ser fram til del 3!

Den hvite bakgrunnen står godt til silhuetten her! Teknisk upåklagelig! God 4'er! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Enklet og uttrykksfullt. Blir kanskje litt midtdeling av bildeflaten og at den hadde tålt et bredere format. Da hadde den også bedre matchet formatet på første bildet du viste i serien, men er vanskelig gi noen skikkelig vurdering og begrunnelse rundt dette med bare to av bidragene tilgjengelig til nå.

Uttrykket er godt og enkelt og har nok detaljer og glimrende utelatelse av alle unødige detaljer så godt håndverk og venter spent på resten...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke tilhenger av å legge føringer for seeropplevelsen, så dere for ha meg unnskyldt for at jeg ikke argumenterer for de fototekniske valgene jeg har gjort. Kanskje når alle fem er lagt ut så kan jeg fortelle litt om tankene bak bildene og valgene.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke tilhenger av å legge føringer for seeropplevelsen, så dere for ha meg unnskyldt for at jeg ikke argumenterer for de fototekniske valgene jeg har gjort. Kanskje når alle fem er lagt ut så kan jeg fortelle litt om tankene bak bildene og valgene.

Det har jeg forståelse for. Så det er vanskelig å kommentere serien som helhet enda, men legger derfor heller ved kommentarer som slår meg vedrørende enkeltbilden så lenge...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...