Gå til innhold

Effektivt hente informasjon fra database


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg driver å lager et system som skal gjøre en jobb mye lettere. Jeg vil hente informasjon fra et annet excel-dokument og "lime" det inn i det nye excel arket. Jeg vil at det skal se ut som på bildet. Så vil jeg kunne merke av hva jeg trenger (på check boxene) og så når jeg trykker ok, skal denne informasjonen lagres i et annet dokument. Jeg vil også kunne sortere inni VBA "programmet" mitt. Eks, at den kun viser CAT motorer.

 

Er det mulig å gjøre dette?

 

Dersom noe er uklart så gi beskjed så skal jeg prøve å forklare på nytt.

 

Mvh Ole

 

Her kommer bildet :whistle:

 

post-266324-0-85409700-1325834665_thumb.jpg

Endret av Dupski
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...