Piinex Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Trenger dette bilde i større str men har ikke programvare for å gjøre dette. Håper noen her kan hjelpe? Trenger det i stor str. Minst 720 piksler bredt Endret 5. januar 2012 av Piinex Lenke til kommentar
Piinex Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg klarte;) Noen som kan få dette større? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Jeg har brukt litt CSI-magi og økt både størrelsen detalj-nivået Endret 5. januar 2012 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Piinex Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Se der ja. Hvordan får du det til? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
akselme Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg har brukt litt CSI-magi og økt både størrelsen detalj-nivået Ingen grunn til å lyve. Du har googlet bildet og funnet en større størrelse på denne bloggen: http://aquaticcharne.wordpress.com/2011/04/30/juicy-pomegranation/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå