Kariyaki Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hei! Er det noen som har noen erfaringer med universitetet i Oslo? Går nå siste året på studie-spess. og har tenkt å søke Fysikk, astronomi og meteorologi ved UIO. Vet noen om hvor mange som kom inn i fjor? (2011) Har lest litt rundt, men ofte er diskusjonene 2 år gamle. Lenke til kommentar
operg Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 http://www.samordnaopptak.no/arkiv/statistikk/11/poenggrenser_vara_hoved.html Lenke til kommentar
Kariyaki Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Ka meines med de tallene? Sikkert veldig enkelt, så beklage for dumt spørsmål Endret 5. januar 2012 av Kariyaki Lenke til kommentar
operg Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Tallene er inntaksgrensene i 2011 i ordinærkvoten (40,9) og førstegangskvoten (43,0). Når det er sagt leste jeg posten din feil. Hvis det er antall som kom inn du er ute etter, se her (merk at det er statistikk over hvor mange som fikk tilbud om plass, ikke hvor mange som godtok tilbudet). Lenke til kommentar
Skeptix Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hei der! Kan veldig anbefale alle former for realfag på UIO - både faglig og sosialt. I fjor kom det inn 90 stk (tror jeg) på FAM, som er max-antallet. Hvis du er redd for å ha for dårlig snitt så lønner det seg å også søke på diverse andre realfagsprogrammer med lavere inntakskrav (på noen kommer antakelig alle søkere inn) i tillegg. Stuideoppbygningen er slik på realfag på UIO at du lett kan hoppe over til FAM hvis du først har fått opptak til et av de andre. For min egen nysgjerrighets skyld: hva er det som gjør at du kan tenke deg å starte på FAM? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå