Scyper Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hei! Vet ikke helt hvor jeg skal poste dette innlegget. Vi skal arrangere et lan, der vi skal ha forskjellige spill konkurranser, men vi ønsker også å holde noen spisekonkurranser. Jeg lurer da på om noen har ett par forslag til noen direkte ufordragelige retter/miskturer som fremkaller fra med kvalme, og tvil hos en stakkars deltager. Takk. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) vet mange liker sushi, men mange syns også det er forferdelig! sushi er mitt forslag, og eventuelt noe fiskerogn fra laks EDIT: lungemos og rå blodpølse kan også være litt kvalmende til tider Endret 5. januar 2012 av Aksel114 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Wat. Sushi er jo det beste man kan ha i seg. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Gjør det enkelt: wienerpølser og øl. Men med en liten vri: inn- og utveiing; den som går opp flest prosent i løpet av seansen vinner. 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Fløte på sånn sprayboks, det er ekkelt det :S Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Winerpølser støttes! Ellers kan veldig søt grøt framkalle kvalme, det samme kan brune bananer og rå fiskepudding "grøss" Lenke til kommentar
bas Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Marshmallows, Freia påskeegg, Hermetiske champignoner, Potetsalat, Seterrømme, Tørrfisk snacks, Fløteis, Surkål, Reker i lake, Sursild osv. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Tomatpuré! Det måtte jeg spise på en slik konkurranse, og det er faenmeg noe av det verste jeg har fått i meg. En stor boks, spises med teskje. Evt. er kjøleskapskald (evt. lett frossen) snickers ganske morsomt. Tar jææævlig lang tid! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Spise en appelsin raskest (Det vil si hele appelsinen med skall) Spise en banan raskest med henda på ryggen (Her kan skall ligge igjen) Spise en bolle med tørr havregryn raskest mulig Spise 12 kokosboller raskest mulig Spise en grandis raskest mulig Spise en boks med kattemat+1 hundekjeks før du svelger ned på med kefir med tørrfor til katt i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå