stiaas Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 55 prosent av Android-telefonene har Gingerbread. Se oversiktenher. Ice Cream Sandwich er sjelden vare Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Er ikke dette en litt tullette artikkel? Per dags dato er det vel bare Google's egne telefoner som i det hele tatt har muligheten til å oppgradere (offisiellt)? Det blir jo som å skrive "0% av iPhone 3G brukerene har oppgradert til iOS 5". 2 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Det er knapt mulig å oppgradere uoffisielt heller, ennå. Forøvrig så ble aldri fragmentering tenkt på som et problem før det ble brukt som et markedsføringspoeng. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 icecream sandwhich, gingerbread? What the...skjønner ingenting Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 icecream sandwhich, gingerbread? What the...skjønner ingenting jeg er nesten i samme båt ^^ 1 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Så lenge de ulike versjonene er bakoverkompatibel, ser jeg egentlig ikke helt problemet, ihvertfall ikke fra et app-utvikler-perspektiv. Det eneste egentlige problemet er hvis det er kommet nye funksjoner som applikasjonsutviklere på liv og død trenger. Personlig vil jeg anslå at dette kun angår en liten brøkdel av applikasjonene på plattformen. Android 2.2+ har allerede mye god funksjonalitet for app-utviklere. Ut fra det jeg ser på kurvene kan man treffe cirka 90% av markedet ved å utvikle for 2.2 eller nyere. Altså en versjon som var sluppet for 1,5 år siden. Sammenlign det med PC-markedet, hvor en over 10 år gammel versjon av Windows fortsatt har en ganske stor markedsandel. Endret 5. januar 2012 av A-Jay 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg