Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem efter byte av nettverkskort

Anbefalte innlegg

Hej

Efter att jag har bytt trådlöst nätverkskort i min dator så lever den sitt eget liv. När jag tex spelar Battlefield 3 Online i fullskärm så hoppar spelet från fullskärm till fönster (vindu) modus typ 1 gång i minuten. Detta gäller även när jag streamar online. Mkt irriterande!

Och när jag använder webläsaren verkar det som den inte förblir aktiv utan att jag måste klicka på skärmen ca 1 gång/minut för att jag skall kunna scrolla etc.

Jag måste även klicka på skärmen när jag spela BF3 för att komma tillbaka till fullskärm.

Tidigare har jag använt mig av en USB sticka. Type : NETGEAR Wireless-N 300 Mbps USB Adapter

Då upplevde jag inga som helst problem med spel / stream etc (förutom att hastigheten var låg)

Nu har jag satt i detta kort : TP-LINK TL-WN851N 11n Wireless Adapter och har bra signalstyrka samt ok hastighet.

I övrigt ser datan ut som följer

Intel® Core i5-2500K Processor

Socket-LGA1155, Quad Core, 3.3Ghz, 6MB, 95W, Boxed

Gainward GeForce GTX 580 3072MB PhysX

PCI-Express 2.0,"Phantom", GDDR5, 2xDVI, HDMI, Dis

Crucial DDR3 1333MHz 8GB KIT, CL9

Kit w/two matched DDR3 4GB, 240pin

Jag kör WIN 7 / 64 bitar

Kan tillägga att jag har de senaste BF3 drivarna på grafik kortet samt det senaste TP-Link drivarna!

Någon som vet vad jag skall göra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åååå shit du har nok fått microsoft. Eller på svenskt : maikråsoft. He he.

Tar det på brodermålet slik at du fattar alt :

Vel brosjan. jag ville vel som nummer ett tagit och avinsallärät mjukvaran som tidigare blev utnytjad av NETGEAR Wireless-N 300 Mbps USB Adapteret.

För senn och reinsallera den nya mjukvaran för TP-LINK TL-WN851N 11n Wireless Adapteret.

Heia Helner. Och dom andra gulblåa i Tour De Ski.

Endret av Glavalavala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...