Gå til innhold

BK: Hvbordan får jeg slettet profilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var da dumt...skulle hengt ut vedkommende..så den kanskje ble utestengt?

Vi henger ikke ut folk på diskusjon.no. Vi rapportert de til moderatorene. Da blir upassende innlegg slettes. Folk som ikke slutter med slik får en advarsel og skjerper de seg ikke vil de få flere advarsler. Og når advarselnivå har økt nok, blir synderen bannet for en kortere eller lenger tid.

 

[bDet er bråkmakere og provokatører som skal kastes ut; brukere skal ikke måtte slutte fordi de blir trakkasert.[/b]

 

Og de som lager nye brukere fordi den gamle brukeren har blitt bannet for en kortere periode blir fort oppdaget. Og da blir det permanent ban.

Endret av tomsi42
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kreativt og et bilde som kjennetegner din stil! Kommer til å savne deg her inne..... 4'er herfra! :)

 

PS!

Dersom du finner kommentar til et bilde upassende så er det en rapporteringsknapp til venstre under hver enkelt bildekritikkkommentar når du går inn fra linken under selve bildet -"Gå til forumtråden"!

Ellers kan du jo ev. sende PM til admin slik som flere andre har nevnt....

Synd om din tilstedeværelse her inne umuliggjøres pga. ev. trusler o.l...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var da trist. Jeg har og blitt lei her inne av og til og har holdt meg vekke inne i mellom. Men har aldri opplevd skikane, merkelig ? Uanset det har hvert kjekt å bli kjent med deg og dine bilder som for meg har representert noe utenom det vanlige på en veldig positiv måte. Og ikke minst dette bildet du har lagt ut nå. Meget kreativt og fargerikt. Lykke til videre :) :) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var da dumt...skulle hengt ut vedkommende..så den kanskje ble utestengt?

 

Tusen takk for alle komentarer Jan-Erik,de har jeg lært masse av og de har vert til god oppmuntring for meg,ønsker deg et riktig godt nytt foto år,får se om jeg kommer tilbake,får ta en god pause,og kommer jo til og reise straks oxo..så får se om jeg får ro igjen.. go klem

 

ps har sendt deg mail

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Underholdning kan man nesten si. Har lest litt i trådene dine. Noen tips.1. Om man tror noen har flere registrerte brukerkontoer så tipser man moderatorer om det. Det er ikke lov, og de har metoder for å finne ut om tipset stemmer.2. Om man får PM som bryter med reglene så rapporterer man det også.

 

Tusen takk for tipset,det er gjort,får håpe det kan gi ro,og at jeg mulig kommer tilbake..

Lenke til kommentar

Det var da trist. Jeg har og blitt lei her inne av og til og har holdt meg vekke inne i mellom. Men har aldri opplevd skikane, merkelig ? Uanset det har hvert kjekt å bli kjent med deg og dine bilder som for meg har representert noe utenom det vanlige på en veldig positiv måte. Og ikke minst dette bildet du har lagt ut nå. Meget kreativt og fargerikt. Lykke til videre :) :) :)

 

Tusen takk Øystein,jeg får holde meg litt vekke og se om det kan hjelpe,det har vert hyggelig bli kjent m deg oxo,kommer nok til titte innom på bildene dine uansett om jeg blir el ei... først og fremst skal jeg reise bort en go stund,så får vi se.. go klem fra meg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

det er veldig trist visst du slutter her, synest du har en stil med særpreg.

 

tusen takk,det synes jeg oxo at er trist for det er et av mine lyspunkt i hverdagen titte innom her,men når man blir beskylt for så mye tull så begynner det ta litt av gleden,jeg får se etter jeg har vert borte en stund..får til og med kritikk på profilbilde mitt om at det var så utrolig gammelt,så ja tok et nytt m mobilen,så da håper jeg de er fornøyde..utrolig så mye rart... tusen takk for alle dine komentarer de har vert til god hjelp med min læring,klem

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kreativt og et bilde som kjennetegner din stil! Kommer til å savne deg her inne..... 4'er herfra! :) PS!Dersom du finner kommentar til et bilde upassende så er det en rapporteringsknapp til venstre under hver enkelt bildekritikkkommentar når du går inn fra linken under selve bildet -"Gå til forumtråden"! Ellers kan du jo ev. sende PM til admin slik som flere andre har nevnt.... Synd om din tilstedeværelse her inne umuliggjøres pga. ev. trusler o.l...

 

Tusen takk,ja det har blitt litt mye dette året av negative henvendelser og beskyldninger,så ja jeg har nå gjort som du sier så får vi se,kanskje jeg kommer tilbake... takk for alle komentarer jeg har fått av deg,de har vert til god hjelp i min utvikling innen foto,klem

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes ikke du skal gi etter for tåpelige kommentarer. Hev deg over det! Jeg synes bildene dine har varierende kvalitet, men du har din egen stil og viser stor glede med det du gjør. Synd om du forsvinner!

 

Tusen takk,ja det kan jeg virkelig være enig med deg i,men de har blitt litt mye i det siste,så får se om det gir seg om jeg tar en pause,så mulig de får vert her inne alene,virker som om det har vert irriterende at jeg har fått komentarer,og at jeg har hatt en hyggelig tone her inne er blitt blandet med smisking,det har det ikke vert,og alle bildene er mine og de har jeg tatt selv..mange rare beskyldninger..men men,jeg skal uansett reise,så får se etter det...taklk for komentaren din og ønsker deg et fint foto år

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...