Jan Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hei :smile: jeg er lei popus på Ie og så gikk jeg over til opera...men det som er irriterende er at opera ikke klarer å framvise f.eks speedometeret på itavisen.no :x og lager jeg en snarvei til en side starter opera automatisk opp! og det er jo greit hadde opera klart å framvise siden! opera7 w2k takker for svar Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Har du innstallert Java? Opera fungerer fint på hele ItAvisen.no Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 IT-Avisen funker knall hos meg, har Java installert. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 hehe, altså opera funker på itavisen.no men ikke på speedometeret.. ser ut som testen går bra men resultatet ekke no å skryte av :-p Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Her fungerer også Speedomenteret perfekt. Sikker på at du lastet ned nyeste java og ikke bruker den som følger med i Windows? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 speedometeret funket ikke med den gamle versjonen av opera.. men med den nye gikk det greit for min del ihvertfall.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 jeg har java som er med i opera 7,11...jeg klikker på ikonet/linken men kommer ikke frem noe som helst... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Akseptere sprettoppvinduer? Trykk F12, velg f.eks "bare åpne sprettoppviduer fra lenker". Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Prøv å trykk F12 og endre fra "Refuse pop-up windows" til "Open requested pop-up windows only" Edit: Kom visst svar mens jeg skrev Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 haha det funket...for en fille feil takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå